"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jos saisit valita uuden armeijan FaBaan....

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Mun mielestä Australia aiheinen armeija olis kiva
Ratsuväki ratsatais kenguruilla ja ampujat voisivat ola Bumerangin heittäjiä...
Ruutanalaiset on hulluja!
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Sword of teclis kirjoitti:Mun mielestä Australia aiheinen armeija olis kiva
Ratsuväki ratsatais kenguruilla ja ampujat voisivat ola Bumerangin heittäjiä...
*Hyytävä hiljaisuus*.......... :roll:

Jottei tästä tulisi turha viesti, niin kerron nyt kuitenkin mikä se haluamani armeija olisi: No Far North tietysti :)!
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Toi pandakarhu armeija kuulosti kivalta :D Mutta paras olisi REAL dogs of war,
koiria joilla ratsastavat ihmiset. :D Toinen olisi Orkhunters örkkien metsästämiseen erikoistunut ihmisheimo >:)

Beoedit= Sadas viesti Jeeee
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Samurai armeija olisi kyllä mahtava. Aloin suunnitteleen jo statteja/fluffia mutta nyt ne on hävinnyt jonnekkin. Periaatteessa se oli kovaa weapon skilliä ja initiativea sekä ihmisen tasosta "tafnessia".
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Kvaak Kvaak Kvaak Minä Olen Mies! Ankka armeija!
Meinasi unohtua lemppari rotu RuneQuestistä
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

I.C. Wiener kirjoitti:Kvaak Kvaak Kvaak Minä Olen Mies! Ankka armeija!
Meinasi unohtua lemppari rotu RuneQuestistä
[OT] Niin uskomattomalta, kuin tämä kuulostaakin, kuuntelin tuota biisiä lukiessani tuon viestin. Ja kuuntelen yhä. Todella omituista. [/OT]
Gere curam mei finis.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Sehän on yup:n biisi ja allekirjoituksessasi lukee ''minä olen myyrä'' joka myös on yup:n biisi. en olekaan vissiin ainoa yup:n kuuntelija täällä sotavasarassa.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Myös tuo "En ole mukava mies" on YUP:n biisi. Hauska tietää, ettei ole yksin musamakunsa kanssa. ;)

Ja niin, unohdinpas kysyä, mistä tuo ankka-figu on peräisin?
Gere curam mei finis.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Kuolo kirjoitti:Ja niin, unohdinpas kysyä, mistä tuo ankka-figu on peräisin?
Se on Citadelin tekemä RuneQuest figu :)
Kaverilla on yks tommonen. Ostettiin porukalla pari tommosta blisteriä ja se ankka on "mun". Ensimmäisiä figuja mitä maalasin :)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Tosiaankin, kunnon Rune Quest teemainen armeija/armeijoita. Ankkoja, peikkoja, Lunareita, Orlantheja sekä tietenkin kaaosksen korruptoimat joukot joita sitten hakkaa Humaktin tai Uroxin aka. Myrskyhärän palvojat. AAhhhh.... herää muistoja :D

Joskus suunnittelin Rune Questista tehtyä figupeliä. Jäi kylläkin vain ajatusasteelle.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Ankkoilla tai kenteillä voisi olla sellainen erikoissääntö että vastapelaaja saa Frenzyn. Sen verran ärsyttäviä otuksia molemmat. Oikeastaan molempia olisi hauska kurittaa warhammerissa, paitsi että jos kentässä on paljon vettä niin ankat voivat sukeltaa sinne piiloon.
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Itse ajattelin semmoista Valkokaapuisten miesten joukkoa... semmosia vähä niinkuin Skaven, että ukot ei osaa mittää ja niitä saa PALJON. Sitten olisi lippuvartio, missä olisi kolme ukkoa joista yksi (1) kantaa lippua ja kaksi (2) seisoskelee siinä vierellä ja loordina olisi joku palavaa ristiä kantava mies. Säännöistä en tiedä sitten mitään, minkä sääntöjä voisivat käyttää...
Olen puhunut.
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Lok'har

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

Bhaz kirjoitti:Itse ajattelin semmoista Valkokaapuisten miesten joukkoa... semmosia vähä niinkuin Skaven, että ukot ei osaa mittää ja niitä saa PALJON. Sitten olisi lippuvartio, missä olisi kolme ukkoa joista yksi (1) kantaa lippua ja kaksi (2) seisoskelee siinä vierellä ja loordina olisi joku palavaa ristiä kantava mies. Säännöistä en tiedä sitten mitään, minkä sääntöjä voisivat käyttää...
Olen puhunut.
rasismi on kai kielletty tällä sivustolla(ainakin toivon mukaan) ja jos tuo oli vitsi mitä sen toivon olevan(vaikkakin huono) niin voisitko laittaa jotain hymiötä tai vastaavaa että näkee ettet ole tosissasi

ja ne jotka eivät tajua mitä rasistissa tuossa on niin minkäslaisiin kaapuihin ne KKK:n pojat pukeutuvat ja mitäs ne tykkäävät poltella
Zell^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zell^ »

Itse olen ajatellut Ihmis haltia tyylistä kansaa jotka olisivat ceasarin legionaalaisten tyylisiä. Olisi tosi hieno nähdä ihmiset maa joukkoina kilpikonna muodostelmassa ja vieressä haltiat laitettu vaunu/hevosmiehiksi ja koviksi archereiksi. Kansa eläisi täydessä rauhassa jossain bretonnian lähellä joka ei ole paljon sotia kokenut, mutta silti ase teknologia olisi kehittynyttä. Liittolaisina voisivat olla bretonnia,kislvev ja wood elffit.
Niille jotka ovat kaikkensa antaneet...

-Coca Cola-
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

scuba kirjoitti: rasismi on kai kielletty tällä sivustolla(ainakin toivon mukaan) ja jos tuo oli vitsi mitä sen toivon olevan(vaikkakin huono) niin voisitko laittaa jotain hymiötä tai vastaavaa että näkee ettet ole tosissasi

ja ne jotka eivät tajua mitä rasistissa tuossa on niin minkäslaisiin kaapuihin ne KKK:n pojat pukeutuvat ja mitäs ne tykkäävät poltella
Sehän oli selvä tsoukki... Ja niitä hymiöitä :)
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Mork

Viesti Kirjoittaja Mork »

Itse pelaisin Rooman legioonalaisilla.
Joona-

Viesti Kirjoittaja Joona- »

Minusta tuo Zell^:in ehdotus on erittäin kiinostava special characterina vois olla vaikka itse Julius Caesar (joka muuten johtaa blood dragon armeijaani) Siis olen tos i roomalais friikki! :D Luen aika paljon roomaan liittyviä kirjoja jne. jne. jne. Amatsoni olisivat myös kiintoisa armeija.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

JoUnA_T kirjoitti:Amatsoni olisivat myös kiintoisa armeija.
Pikku sivuhuomautuksen avoisin mainita, että Amatsoneille löytyy oma warbandi Mordheimiin. Siitä sitten, joskin pienemmässä mittakaavassa...
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Jos roomalaisia haluaa kentälle niin pohjana voisi käyttää esim. Empiren listaa. Pienillä konversioillakin figut saattaisi onnistua tekemään, tosin suosittelisin melkein jotain valmiita historiallisia figuja - ajatus sadan lorica segmentatan tekemisestä Green Stuffista vetää miehen kuin miehen hiljaiseksi...

Esimerkki n. 100 A.D. joukoista:
- legioonalaisblokkien virkaa voisivat toimittaa miekkamiehet
- auxilia & velites hoidettaisiin detachmenteilla tai militialla
- kevyttä ratsuväkeä lyhyen matkan ampuma-aseillakin löytyy eli pistoliers
- mortarit voisivat esittää kivilinkoja jos moisia haluaa

Ainoa puute olisi oikeastaan keskiraskas ratsuväki, Empiren ritarit ovat hieman turhan raskaasti varustettuja siihen hommaan.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

TietoPredator kirjoitti:Jos roomalaisia haluaa kentälle niin pohjana voisi käyttää esim. Empiren listaa. Pienillä konversioillakin figut saattaisi onnistua tekemään, tosin suosittelisin melkein jotain valmiita historiallisia figuja - ajatus sadan lorica segmentatan tekemisestä Green Stuffista vetää miehen kuin miehen hiljaiseksi...

Esimerkki n. 100 A.D. joukoista:
- legioonalaisblokkien virkaa voisivat toimittaa miekkamiehet
- auxilia & velites hoidettaisiin detachmenteilla tai militialla
- kevyttä ratsuväkeä lyhyen matkan ampuma-aseillakin löytyy eli pistoliers
- mortarit voisivat esittää kivilinkoja jos moisia haluaa

Ainoa puute olisi oikeastaan keskiraskas ratsuväki, Empiren ritarit ovat hieman turhan raskaasti varustettuja siihen hommaan.
Jos haluaa pelata roomalaisilla tai muilla "oikeilla" armeijoilla niin kannattaisi tutustua Ancient Battles-nimiseen peliin. Se on gwn (ainakin lisenssillä) tehty peli joka kättää muokattuja faba sääntöjä... armeijoita löytyy useita, arabialaisista ja roomalaisista muinaisiin heettiläisiin ja heidän sotavaunuihinsa.

Peli on aivan loistava, sääli vain, että siihen ei löydy pelaajia. Huomattavasti parempi kuin esikuvansa faba...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”