Jos saisit valita uuden armeijan FaBaan....
-
Sword of teclis
*Hyytävä hiljaisuus*..........Sword of teclis kirjoitti:Mun mielestä Australia aiheinen armeija olis kiva
Ratsuväki ratsatais kenguruilla ja ampujat voisivat ola Bumerangin heittäjiä...
Jottei tästä tulisi turha viesti, niin kerron nyt kuitenkin mikä se haluamani armeija olisi: No Far North tietysti
- I.C. Wiener
- Viesti:
Kvaak Kvaak Kvaak Minä Olen Mies! Ankka armeija!
Meinasi unohtua lemppari rotu RuneQuestistä
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
[OT] Niin uskomattomalta, kuin tämä kuulostaakin, kuuntelin tuota biisiä lukiessani tuon viestin. Ja kuuntelen yhä. Todella omituista. [/OT]I.C. Wiener kirjoitti:Kvaak Kvaak Kvaak Minä Olen Mies! Ankka armeija!
Gere curam mei finis.
-
Höpsönassukka
- I.C. Wiener
- Viesti:
Se on Citadelin tekemä RuneQuest figu :)Kuolo kirjoitti:Ja niin, unohdinpas kysyä, mistä tuo ankka-figu on peräisin?
Kaverilla on yks tommonen. Ostettiin porukalla pari tommosta blisteriä ja se ankka on "mun". Ensimmäisiä figuja mitä maalasin :)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
-
hyytelöperuna
Tosiaankin, kunnon Rune Quest teemainen armeija/armeijoita. Ankkoja, peikkoja, Lunareita, Orlantheja sekä tietenkin kaaosksen korruptoimat joukot joita sitten hakkaa Humaktin tai Uroxin aka. Myrskyhärän palvojat. AAhhhh.... herää muistoja 
Joskus suunnittelin Rune Questista tehtyä figupeliä. Jäi kylläkin vain ajatusasteelle.
Joskus suunnittelin Rune Questista tehtyä figupeliä. Jäi kylläkin vain ajatusasteelle.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Itse ajattelin semmoista Valkokaapuisten miesten joukkoa... semmosia vähä niinkuin Skaven, että ukot ei osaa mittää ja niitä saa PALJON. Sitten olisi lippuvartio, missä olisi kolme ukkoa joista yksi (1) kantaa lippua ja kaksi (2) seisoskelee siinä vierellä ja loordina olisi joku palavaa ristiä kantava mies. Säännöistä en tiedä sitten mitään, minkä sääntöjä voisivat käyttää...
Olen puhunut.
Olen puhunut.
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
rasismi on kai kielletty tällä sivustolla(ainakin toivon mukaan) ja jos tuo oli vitsi mitä sen toivon olevan(vaikkakin huono) niin voisitko laittaa jotain hymiötä tai vastaavaa että näkee ettet ole tosissasiBhaz kirjoitti:Itse ajattelin semmoista Valkokaapuisten miesten joukkoa... semmosia vähä niinkuin Skaven, että ukot ei osaa mittää ja niitä saa PALJON. Sitten olisi lippuvartio, missä olisi kolme ukkoa joista yksi (1) kantaa lippua ja kaksi (2) seisoskelee siinä vierellä ja loordina olisi joku palavaa ristiä kantava mies. Säännöistä en tiedä sitten mitään, minkä sääntöjä voisivat käyttää...
Olen puhunut.
ja ne jotka eivät tajua mitä rasistissa tuossa on niin minkäslaisiin kaapuihin ne KKK:n pojat pukeutuvat ja mitäs ne tykkäävät poltella
Itse olen ajatellut Ihmis haltia tyylistä kansaa jotka olisivat ceasarin legionaalaisten tyylisiä. Olisi tosi hieno nähdä ihmiset maa joukkoina kilpikonna muodostelmassa ja vieressä haltiat laitettu vaunu/hevosmiehiksi ja koviksi archereiksi. Kansa eläisi täydessä rauhassa jossain bretonnian lähellä joka ei ole paljon sotia kokenut, mutta silti ase teknologia olisi kehittynyttä. Liittolaisina voisivat olla bretonnia,kislvev ja wood elffit.
Niille jotka ovat kaikkensa antaneet...
-Coca Cola-
-Coca Cola-
Sehän oli selvä tsoukki... Ja niitä hymiöitäscuba kirjoitti: rasismi on kai kielletty tällä sivustolla(ainakin toivon mukaan) ja jos tuo oli vitsi mitä sen toivon olevan(vaikkakin huono) niin voisitko laittaa jotain hymiötä tai vastaavaa että näkee ettet ole tosissasi
ja ne jotka eivät tajua mitä rasistissa tuossa on niin minkäslaisiin kaapuihin ne KKK:n pojat pukeutuvat ja mitäs ne tykkäävät poltella
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
- TietoPredator
Jos roomalaisia haluaa kentälle niin pohjana voisi käyttää esim. Empiren listaa. Pienillä konversioillakin figut saattaisi onnistua tekemään, tosin suosittelisin melkein jotain valmiita historiallisia figuja - ajatus sadan lorica segmentatan tekemisestä Green Stuffista vetää miehen kuin miehen hiljaiseksi...
Esimerkki n. 100 A.D. joukoista:
- legioonalaisblokkien virkaa voisivat toimittaa miekkamiehet
- auxilia & velites hoidettaisiin detachmenteilla tai militialla
- kevyttä ratsuväkeä lyhyen matkan ampuma-aseillakin löytyy eli pistoliers
- mortarit voisivat esittää kivilinkoja jos moisia haluaa
Ainoa puute olisi oikeastaan keskiraskas ratsuväki, Empiren ritarit ovat hieman turhan raskaasti varustettuja siihen hommaan.
Ainoa puute olisi oikeastaan keskiraskas ratsuväki, Empiren ritarit ovat hieman turhan raskaasti varustettuja siihen hommaan.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Jos haluaa pelata roomalaisilla tai muilla "oikeilla" armeijoilla niin kannattaisi tutustua Ancient Battles-nimiseen peliin. Se on gwn (ainakin lisenssillä) tehty peli joka kättää muokattuja faba sääntöjä... armeijoita löytyy useita, arabialaisista ja roomalaisista muinaisiin heettiläisiin ja heidän sotavaunuihinsa.TietoPredator kirjoitti:Jos roomalaisia haluaa kentälle niin pohjana voisi käyttää esim. Empiren listaa. Pienillä konversioillakin figut saattaisi onnistua tekemään, tosin suosittelisin melkein jotain valmiita historiallisia figuja - ajatus sadan lorica segmentatan tekemisestä Green Stuffista vetää miehen kuin miehen hiljaiseksi...
Peli on aivan loistava, sääli vain, että siihen ei löydy pelaajia. Huomattavasti parempi kuin esikuvansa faba...