"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FN- piirustuskilpailu *Tulokset esillä*

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
LLLLL

Viesti Kirjoittaja LLLLL »

pamp-pu kirjoitti:
zobis kirjoitti:Eli siis minkä tyylinen "hahmo" pitäisi piirtää? Jokin "suomalaiseen" warhammer armeijaan kuuluva?
Kehotan tutustumaan Warhammer armies: Far North- topikkiin FB: Armeijat ja yksiköt- osastolla, sekä fluffitopikkiin Tarinat ja novellit- osiossa. Ovat pitkiä, mutta pitäisi selventää.
kiittää ja kumartaa
LLLLL

Hmm... ensin kuiteski voisko pistää linkit näihin, kun esim. tarinat ja novellit osiossa oli kymmeniä aiheita, niin en millään löytänyt mitään far northiin liittyvää...
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Tosta saa varmaan hyvät naurut.. En osallistu, mutta katson varmasti kuvia.. :)
Onnea osallistujille..

Moi
Hope is a serum that never heals
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

pamp-pu kirjoitti:Deadline lähestyy, ja osallistumistöitä on vielä valitettavan vähän. Nyt kaikki piirustustaitoiset rohkeasti osallistumaan.
Voisikos tuomariston jäsenet tässä vaiheessa paljastaa, vai pidetäänkö arvoituksena?
Eihän täasä mikään kiire ole. Vielä on aikaa! Pitäs vaan viel lainata jostain skanneria, että voisin ite jonkun piirustuksen laittaa tuonne.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Andromedus kirjoitti:Pitäs vaan viel lainata jostain skanneria, että voisin ite jonkun piirustuksen laittaa tuonne.
Voithan toki tehdä Averrenit ja lähettää osallistumistyösi minulle wanhaan malliin (= postin mukana). Lähetä YV, niin saat osoitteen johon voipi lähettää.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Averrenit :D.

Muuten, tuleeko kaikki työt nähtäville? Vai vain parhaat?
Haluan nähdä oman kuvani ruudun välityksellä :D.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Hitsi. Pitäisiköhän osallistua? Pari luonnostakin olisi jo valmiina...
pamp-pu

Hamara kirjoitti:Hitsi. Pitäisiköhän osallistua? Pari luonnostakin olisi jo valmiina...
Sitten kannattaa pitää pientä kiirettä; aikaa on 15. päivään saakka, mutta kilpailuaikaa voidaan tarpeen vaatiessa pidentää.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Milloin voittaja julkistetaan.
With Cannon, You Can.
pamp-pu

Goblin fan kirjoitti:Milloin voittaja julkistetaan.
Tuomaristo päättää voittajan (sekä hopea- ja pronssisijan) kilpailun jälkeen; mutta ei se ihan äkkiä käy. Varmaankin muutama päivä osallistumisajan päättymisen jälkeen.
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

vitsi ku haluis osallistuu mutta kun ei ole skanneria enkä voi toimittaa sitä mihinkään missä olisi kunnon skanneri :( :(
pamp-pu

makebou. kirjoitti:vitsi ku haluis osallistuu mutta kun ei ole skanneria enkä voi toimittaa sitä mihinkään missä olisi kunnon skanneri :( :(
Minä jossain vaiheessa viime sivulla kirjoitti:Voithan toki tehdä Averrenit ja lähettää osallistumistyösi minulle wanhaan malliin (= postin mukana). Lähetä YV, niin saat osoitteen johon voipi lähettää.
LLLLL

Hmm... kelpaako jos ottaisin piirroksestani digikameralla kuvan ja lähettäisin sen sitten sinulle? Nimittäin skanneria ei ole käytössä ja haluaisin säilyttää tämän piirrokseni itselläni joten en viitsisi sitä postinkaan välityksellä lähettää...
pamp-pu

zobis kirjoitti:Hmm... kelpaako jos ottaisin piirroksestani digikameralla kuvan ja lähettäisin sen sitten sinulle? Nimittäin skanneria ei ole käytössä ja haluaisin säilyttää tämän piirrokseni itselläni joten en viitsisi sitä postinkaan välityksellä lähettää...
Itseltäni löytyy skanneri, joten luultavasti saisit työsi takaisin. Skannaisin työsi vain itse koneelleni ja siellä se sitten on.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Voiko kisatyötään esitellä galleriassa ennen kuin kilpailutulokset ovat tulleet? Olen vähän kahden vaiheilla kahden työn kesken, että kumman laittaisin kisaan.
pamp-pu kirjoitti:
Hmm... kelpaako jos ottaisin piirroksestani digikameralla kuvan ja lähettäisin sen sitten sinulle? Nimittäin skanneria ei ole käytössä ja haluaisin säilyttää tämän piirrokseni itselläni joten en viitsisi sitä postinkaan välityksellä lähettää...
Itseltäni löytyy skanneri, joten luultavasti saisit työsi takaisin. Skannaisin työsi vain itse koneelleni ja siellä se sitten on.
Kyllä sillä digikameralla saa myöskin ihan kohtuullista jälkeä. Kyllä minun mielestäni kelpaisi ihan hyvin, vaikka pamp-puhan siitä päättää.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
pamp-pu

The Senator kirjoitti:Voiko kisatyötään esitellä galleriassa ennen kuin kilpailutulokset ovat tulleet? Olen vähän kahden vaiheilla kahden työn kesken, että kumman laittaisin kisaan.
No juu, kaipa se käy. Itse en näe sille mitään estettä...
LLLLL

ok hyvä sitten taidan osallistua kilpailuun vaikka työni ei nyt kovin pitkälle taida pötkiä :)
LLLLL

ohho... aamuväsmykseltäni en huomannut, että olitkin vastannut eri viestiin kuin minä katsoin vastanneesi, eli saako siis työn lähettää digikameran kuvalla?
pamp-pu

zobis kirjoitti:ohho... aamuväsmykseltäni en huomannut, että olitkin vastannut eri viestiin kuin minä katsoin vastanneesi, eli saako siis työn lähettää digikameran kuvalla?
Kyllä, jos saat todellisuutta vastaavan kuvan kamerallasi.
LLLLL

Kyllä luulen saavani :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”