zobis kirjoitti:Eli siis minkä tyylinen "hahmo" pitäisi piirtää? Jokin "suomalaiseen" warhammer armeijaan kuuluva?
Kehotan tutustumaan Warhammer armies: Far North- topikkiin FB: Armeijat ja yksiköt- osastolla, sekä fluffitopikkiin Tarinat ja novellit- osiossa. Ovat pitkiä, mutta pitäisi selventää.
Hmm... ensin kuiteski voisko pistää linkit näihin, kun esim. tarinat ja novellit osiossa oli kymmeniä aiheita, niin en millään löytänyt mitään far northiin liittyvää...
pamp-pu kirjoitti:Deadline lähestyy, ja osallistumistöitä on vielä valitettavan vähän. Nyt kaikki piirustustaitoiset rohkeasti osallistumaan.
Voisikos tuomariston jäsenet tässä vaiheessa paljastaa, vai pidetäänkö arvoituksena?
Eihän täasä mikään kiire ole. Vielä on aikaa! Pitäs vaan viel lainata jostain skanneria, että voisin ite jonkun piirustuksen laittaa tuonne.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Andromedus kirjoitti:Pitäs vaan viel lainata jostain skanneria, että voisin ite jonkun piirustuksen laittaa tuonne.
Voithan toki tehdä Averrenit ja lähettää osallistumistyösi minulle wanhaan malliin (= postin mukana). Lähetä YV, niin saat osoitteen johon voipi lähettää.
Goblin fan kirjoitti:Milloin voittaja julkistetaan.
Tuomaristo päättää voittajan (sekä hopea- ja pronssisijan) kilpailun jälkeen; mutta ei se ihan äkkiä käy. Varmaankin muutama päivä osallistumisajan päättymisen jälkeen.
makebou. kirjoitti:vitsi ku haluis osallistuu mutta kun ei ole skanneria enkä voi toimittaa sitä mihinkään missä olisi kunnon skanneri
Minä jossain vaiheessa viime sivulla kirjoitti:Voithan toki tehdä Averrenit ja lähettää osallistumistyösi minulle wanhaan malliin (= postin mukana). Lähetä YV, niin saat osoitteen johon voipi lähettää.
Hmm... kelpaako jos ottaisin piirroksestani digikameralla kuvan ja lähettäisin sen sitten sinulle? Nimittäin skanneria ei ole käytössä ja haluaisin säilyttää tämän piirrokseni itselläni joten en viitsisi sitä postinkaan välityksellä lähettää...
zobis kirjoitti:Hmm... kelpaako jos ottaisin piirroksestani digikameralla kuvan ja lähettäisin sen sitten sinulle? Nimittäin skanneria ei ole käytössä ja haluaisin säilyttää tämän piirrokseni itselläni joten en viitsisi sitä postinkaan välityksellä lähettää...
Itseltäni löytyy skanneri, joten luultavasti saisit työsi takaisin. Skannaisin työsi vain itse koneelleni ja siellä se sitten on.
Voiko kisatyötään esitellä galleriassa ennen kuin kilpailutulokset ovat tulleet? Olen vähän kahden vaiheilla kahden työn kesken, että kumman laittaisin kisaan.
pamp-pu kirjoitti:
Hmm... kelpaako jos ottaisin piirroksestani digikameralla kuvan ja lähettäisin sen sitten sinulle? Nimittäin skanneria ei ole käytössä ja haluaisin säilyttää tämän piirrokseni itselläni joten en viitsisi sitä postinkaan välityksellä lähettää...
Itseltäni löytyy skanneri, joten luultavasti saisit työsi takaisin. Skannaisin työsi vain itse koneelleni ja siellä se sitten on.
Kyllä sillä digikameralla saa myöskin ihan kohtuullista jälkeä. Kyllä minun mielestäni kelpaisi ihan hyvin, vaikka pamp-puhan siitä päättää.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
The Senator kirjoitti:Voiko kisatyötään esitellä galleriassa ennen kuin kilpailutulokset ovat tulleet? Olen vähän kahden vaiheilla kahden työn kesken, että kumman laittaisin kisaan.
No juu, kaipa se käy. Itse en näe sille mitään estettä...
ohho... aamuväsmykseltäni en huomannut, että olitkin vastannut eri viestiin kuin minä katsoin vastanneesi, eli saako siis työn lähettää digikameran kuvalla?
zobis kirjoitti:ohho... aamuväsmykseltäni en huomannut, että olitkin vastannut eri viestiin kuin minä katsoin vastanneesi, eli saako siis työn lähettää digikameran kuvalla?
Kyllä, jos saat todellisuutta vastaavan kuvan kamerallasi.