Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tana aamuna, Ugh tekstas mulle etta niita warrui saa nyt, kun olin suihkussa. Ryntasin GWeehen, sain figun, konvertoin katta/kirvesta, ja kilpee... en ehtinty ostaa archaon on foottia
kukas muu hankki sen?
Kiitos, Eraphion - sinun takia ei minulle riittänyt enää figua. Jotenkin tällaiset koskettavat huomattavasti enemmän, kun on itse ensimmäinen, jolle ei tavaraa riitä. Omaa kusipäisyyttään hehkuttavat ihmiset piristävät vielä mukavasti päivää.
Kävin hakemassa chaos warriorin kyllä, saa nähä jos jaksan tehdä sen kunnolla loppuun asti. Joutuu konvertoimaan jonkun verran, kun sain 2 vasenta kättä oikean ja vasemman tilatal , ei jaksa enää lähteä helsinkiin vaihtamaan noita.
Muuten aika idioottimaista ostaa 2. Ja 28E on aika kakka pohjahinta koska tota saa ebaysta 15.50 (1,5 päivää huuto aikaa) ja 20.50 atm (3,5 päivää huuto aikaa) http://search.ebay.com/archaon-on-foot_ ... 1QQfromZR8 yleensä noi on menny loppujenlopuks 25-35E
Taarne kirjoitti:Kiitos, Eraphion - sinun takia ei minulle riittänyt enää figua. Jotenkin tällaiset koskettavat huomattavasti enemmän, kun on itse ensimmäinen, jolle ei tavaraa riitä. Omaa kusipäisyyttään hehkuttavat ihmiset piristävät vielä mukavasti päivää.
jaa-a kokeile jos voitat se chaoswarru maalauskisan siithän saa semmosen. Meinasin muuten pistää kaverin ostamaan itselleni toisen mutta kyseisen seikan takia en tehnytkään sitä.
baretul kirjoitti:Kävin hakemassa chaos warriorin kyllä, saa nähä jos jaksan tehdä sen kunnolla loppuun asti. Joutuu konvertoimaan jonkun verran, kun sain 2 vasenta kättä oikean ja vasemman tilatal , ei jaksa enää lähteä helsinkiin vaihtamaan noita.
Mulle taas tuli kaks oikeata, haluatko vaihtaa? =D´
Täytyy kans kehittää jotain, en todellakaan jaksa lähtee stadiin hakemaan jotain hiiren***kan kokoista muovinpalaa..tällä hetkellä sauruksen shieldi siihe tyhjän käsiholen päälle näyttäis parhaimmalta. Ei ole kauheasti muita kun lizardibitsejä lootassa..