Hankitko tana aamuna ilmaisen Chaos Warriorin tai Archaonin?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
T-roach

Hankitko tana aamuna ilmaisen Chaos Warriorin tai Archaonin?

Viesti Kirjoittaja T-roach »

Tana aamuna, Ugh tekstas mulle etta niita warrui saa nyt, kun olin suihkussa. Ryntasin GWeehen, sain figun, konvertoin katta/kirvesta, ja kilpee... en ehtinty ostaa archaon on foottia
kukas muu hankki sen?
undead horden keraily kaynnissa.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Minäpä sain toisiksi viimisen Archaonin ja otinpa myös varrun mukaani.
wat
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

:) minulle tarttui mukaan molemmat myös. kun olin paikalla 8.30 ei siellä ollut vielä kuin 5+minä
Viimeksi muokannut Mayhemia, La 03.07.2004 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Koska paikka menee kiinni?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
T-roach

tanaan 17 reikaleipa
Melmon

Viesti Kirjoittaja Melmon »

Monen aikaan ostit askan Loope? Itselleni otin warrun mukaan
FB is far better than that round-based nonsense...
Loope

Melmon kirjoitti:Monen aikaan ostit askan Loope? Itselleni otin warrun mukaan
Hmm no 10.00 noin suunnilleen. Kaveri osti vikan.
wat
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Hähä mä sain kaks.. tarjouksia otetaan vastaa jos kiinnostaa..pohjatarjous 28e =)
Eye is green.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Kiitos, Eraphion - sinun takia ei minulle riittänyt enää figua. Jotenkin tällaiset koskettavat huomattavasti enemmän, kun on itse ensimmäinen, jolle ei tavaraa riitä. Omaa kusipäisyyttään hehkuttavat ihmiset piristävät vielä mukavasti päivää.
Harma

Viesti Kirjoittaja Harma »

Jees, kyllä kävin hakemassa Archaonin, tosin en itselleni vaan kaverille joka ei päässyt paikanpäälle itse.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Kävin hakemassa chaos warriorin kyllä, saa nähä jos jaksan tehdä sen kunnolla loppuun asti. Joutuu konvertoimaan jonkun verran, kun sain 2 vasenta kättä oikean ja vasemman tilatal :D, ei jaksa enää lähteä helsinkiin vaihtamaan noita.

Muuten aika idioottimaista ostaa 2. Ja 28E on aika kakka pohjahinta koska tota saa ebaysta 15.50 (1,5 päivää huuto aikaa) ja 20.50 atm (3,5 päivää huuto aikaa) http://search.ebay.com/archaon-on-foot_ ... 1QQfromZR8 yleensä noi on menny loppujenlopuks 25-35E
Kala

Viesti Kirjoittaja Kala »

Itse sain myös moisen jalka-Arskan kotiini pölyttymään. Myös kaaos-soturi löysi tiensä tänne.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Sain sen viimeisen Jalka-Arskan :) . Nappasin myös chaos warrun. Nyt se makaa leikeltynä pöydälläni ja odottaa... maalia.
Loope

Kappalainen kirjoitti:Sain sen viimeisen Jalka-Arskan :) . Nappasin myös chaos warrun. Nyt se makaa leikeltynä pöydälläni ja odottaa... maalia.
Tuskin sait koska kaverini Amarziel sen sai. No en kyllä tiädä kaivoivatko ne jostain lisää mutta viimeinen meni kyllä Amarzielille.
wat
T-roach

no hyva teille
:P
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Taarne kirjoitti:Kiitos, Eraphion - sinun takia ei minulle riittänyt enää figua. Jotenkin tällaiset koskettavat huomattavasti enemmän, kun on itse ensimmäinen, jolle ei tavaraa riitä. Omaa kusipäisyyttään hehkuttavat ihmiset piristävät vielä mukavasti päivää.
jaa-a kokeile jos voitat se chaoswarru maalauskisan siithän saa semmosen. Meinasin muuten pistää kaverin ostamaan itselleni toisen mutta kyseisen seikan takia en tehnytkään sitä.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

baretul kirjoitti:Kävin hakemassa chaos warriorin kyllä, saa nähä jos jaksan tehdä sen kunnolla loppuun asti. Joutuu konvertoimaan jonkun verran, kun sain 2 vasenta kättä oikean ja vasemman tilatal :D, ei jaksa enää lähteä helsinkiin vaihtamaan noita.
Mulle taas tuli kaks oikeata, haluatko vaihtaa? =D´

Täytyy kans kehittää jotain, en todellakaan jaksa lähtee stadiin hakemaan jotain hiiren***kan kokoista muovinpalaa..tällä hetkellä sauruksen shieldi siihe tyhjän käsiholen päälle näyttäis parhaimmalta. Ei ole kauheasti muita kun lizardibitsejä lootassa..
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

LooPe kirjoitti:
Kappalainen kirjoitti:Sain sen viimeisen Jalka-Arskan :) . Nappasin myös chaos warrun. Nyt se makaa leikeltynä pöydälläni ja odottaa... maalia.
Tuskin sait koska kaverini Amarziel sen sai. No en kyllä tiädä kaivoivatko ne jostain lisää mutta viimeinen meni kyllä Amarzielille.
höh... En ole näköjään informoinut sinua nimenvaihdoksestani... Tiedoksi koko kansalle että Amarziel on jo pitkäänkin ollut Kappalainen!
Loope

Aha.
wat
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

Saanko kysyä mitä niin ihmeellistä tuossa Archaonissa on?
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”