Vehicle Design rules.
--- Mittailen myöhemmin, mutta muistin perusteella hiukan Carnifexia isompi.Rectunator kirjoitti:Miten iso tuo Hydralisk on? Kiinnostaa vaan kun ajattelin josko semmoisen hankkisin.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Tuo on kyllä aika pepusta... esim. nedroneiden säännöt aivan hukassa, ja TAUta ei ollenkaan.. muutenkin näyttää epäloogiselta ja antaa väärät upgrademahdollisuudet jne.. Ja heh, eldarien pitäisi saada targeter, tuossa ei saa.. Lisäksi war machineilla aina väh. 2 structure pointtia... kolme vehjettä kasasin ja kaikista löytyi virheitä...I.C. Wiener kirjoitti:http://www.warhammer40k.com/files/WH40kVC-full.zip ja tuolt löytyy ohjelma ajoneuvojen tekemiseen.
Ite oon tehny PHP:llä kokonaisen systeemin jonka pitäis noudattaa kaikkia sääntöjä.. en vaan viitti pistää osotetta, kun se on omalla servulla oman connun takana ja aiheutuis kivasti liikennettä... pitäis löytää hosti jostain
EDIT: esimerkkinä yks datafaxi joka tehty mun systeemillä: http://koti.mbnet.fi/~kasari/warhammer/vdr.htm
Tau:n vdr tiedot oli jossain whitedwarfissa, olisko ollu 271?Sviox kirjoitti: TAUta ei ollenkaan..
Paitsi että en pitäny siitä miten siinä artikkelissa oli suojat:
Tau saa Tau shields, upgraden, joka vastaa imperial shieldiä, joka tarkottaa sitä, että eka glance/pen jää pois.
Olis ollu fiksumpaa laittaa eldarien suojien mukaan, sehän toimii kurten shield generator normaalisti Tau suiteissa.
Noh, ainahan niin voi itte tehdä, ongelma on vaan saada vastapuoli hyväksymään se...
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
--- Ei, nämä eivät ole mitään toimintafiguja! Se actionfigu-Hydraliski oli typerännäköinen...Gorkiporki kirjoitti:Eli nuo ei ole niitä lelu-ukkoja joita blizzardkin mainostaa? Mitähän liikettä edustat jos sopii kysyä?
Nämä mistä minä puhun ovat ihan koottavia korealaiselta valmistajalta, ja ihan riittävän hienoja jotta kehtaa pelatakin. Kunhan saa käsiinsä, tietysti.
Itse olen töissä Fennica Comicsissa. Ei tosin kannata tulla meiltä Hydraliskejä kysymään, koska kaikki kolme kappaletta tulivat suoraan omaan käyttööni. Mutta jos sarjakuvat kiinnostavat, niin tervetuloa! =)
Ei sitten sarjisjuttuja palstoille... YV:nä mahdolliset tiedustelut, kiitos.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.