"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vehicle Design rules.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

turnauskohtainen... useimmissa ei sallittuja...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Rectunator kirjoitti:Miten iso tuo Hydralisk on? Kiinnostaa vaan kun ajattelin josko semmoisen hankkisin.
--- Mittailen myöhemmin, mutta muistin perusteella hiukan Carnifexia isompi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Sviox

Viesti Kirjoittaja Sviox »

I.C. Wiener kirjoitti:http://www.warhammer40k.com/files/WH40kVC-full.zip ja tuolt löytyy ohjelma ajoneuvojen tekemiseen.
Tuo on kyllä aika pepusta... esim. nedroneiden säännöt aivan hukassa, ja TAUta ei ollenkaan.. muutenkin näyttää epäloogiselta ja antaa väärät upgrademahdollisuudet jne.. Ja heh, eldarien pitäisi saada targeter, tuossa ei saa.. Lisäksi war machineilla aina väh. 2 structure pointtia... kolme vehjettä kasasin ja kaikista löytyi virheitä...

Ite oon tehny PHP:llä kokonaisen systeemin jonka pitäis noudattaa kaikkia sääntöjä.. en vaan viitti pistää osotetta, kun se on omalla servulla oman connun takana ja aiheutuis kivasti liikennettä... pitäis löytää hosti jostain :(

EDIT: esimerkkinä yks datafaxi joka tehty mun systeemillä: http://koti.mbnet.fi/~kasari/warhammer/vdr.htm
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Sviox kirjoitti: TAUta ei ollenkaan..
Tau:n vdr tiedot oli jossain whitedwarfissa, olisko ollu 271?
Paitsi että en pitäny siitä miten siinä artikkelissa oli suojat:
Tau saa Tau shields, upgraden, joka vastaa imperial shieldiä, joka tarkottaa sitä, että eka glance/pen jää pois.

Olis ollu fiksumpaa laittaa eldarien suojien mukaan, sehän toimii kurten shield generator normaalisti Tau suiteissa.

Noh, ainahan niin voi itte tehdä, ongelma on vaan saada vastapuoli hyväksymään se...
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Taun VDr löytyy myös CA 2004...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Uzi-99 kirjoitti:Meille Hydraliskit tulivat huhtikuussa, hyllyhinnaksi pomo arvioi 13.80€.

Oletettavasti Fantsu on saanut ja hinnoitellut ne suunnilleen samoin.
Eli nuo ei ole niitä lelu-ukkoja joita blizzardkin mainostaa? Mitähän liikettä edustat jos sopii kysyä?
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Gorkiporki kirjoitti:Eli nuo ei ole niitä lelu-ukkoja joita blizzardkin mainostaa? Mitähän liikettä edustat jos sopii kysyä?
--- Ei, nämä eivät ole mitään toimintafiguja! Se actionfigu-Hydraliski oli typerännäköinen...

Nämä mistä minä puhun ovat ihan koottavia korealaiselta valmistajalta, ja ihan riittävän hienoja jotta kehtaa pelatakin. Kunhan saa käsiinsä, tietysti. ;)

Itse olen töissä Fennica Comicsissa. Ei tosin kannata tulla meiltä Hydraliskejä kysymään, koska kaikki kolme kappaletta tulivat suoraan omaan käyttööni. Mutta jos sarjakuvat kiinnostavat, niin tervetuloa! =)

Ei sitten sarjisjuttuja palstoille... YV:nä mahdolliset tiedustelut, kiitos.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”