Weis kirjoitti:Joo... Olihan tuo kyllä vaikuttava. Pitää kiusata teitä mun omillakin nurgle warruilla kunhan saan ostettua niitä. Viitta oli paikoin vähän suttuinen mutta muu oli hienoa. Saanko tiedustella miten maalasit tuon ihon?
Iho on MP:n maitokahvia (siis sen nimistä maalia...) joka on washattu scorched brownilla ja sitten glaze:ttu ohuesti MP:n oliivin vihreellä. (elikkä siis erittäin ohut washin tyyppinen maalaus mutta korkeille kohdille... )
Hamara kirjoitti:En ole mikään maalauksen asiantuntija, mutta oletko käyttänyt figun varjostuksessa Vallejon Smokea? Varjostukset ovat joka tapauksessa aivan upeita.
Itse asiassa panzeri on catachan greeniä, saapaat ja hanskat scorched brownia, turkikset bestial brownia ja kaikki on highlightattu valkoisella laimennettuun perusväriin...
Itse tykkään tehdä silleen kun siitä tulee aika semmonen frosty look. (Hileinen katse...? Käyny liikaa enklanninkielisillä foorumeilla, kun ei osaa enää suomeakaan...

)
Hmmm... Ja nyt kun ajattelen niin oikeastaan koko figu on washattu scorched brownilla. Sopii mun mielestä aivan loistavasti ainakin ton catachanini vihreän kanssa.
Rune kirjoitti:Otammeko kisan, kumpi saa ensin Nurglearmeijansa maaleihin? Noh, minulla on kai hieman etumatkaa, ettei olisi ehkä kovin reilua. Jo kahdeksan maalattu ensimmäisestä 12 blokista. Mutta kaunis oli, kyllä. Aseesta tykkäsin ainakin, nätimpi kuin minulla. Voisi kyllä alkaa säätää niiden alkuperäisten aseiden kääreosia niiden metallitankokappaleiden jatkoksi...
Onhan tuolla laatikossa noita vanhoja (...ah, niin kamalia

...) warrioreita ja muraudereita kolmisen ryhmää ja nuglingejakin viitisen alustallista (näistäkin joistain voisi lisätä kuvia vaikka eivät niin hienoja olekkaan...) jotta kyllä mullakin jotain pohjalla olisi
...ja onhan tuolla jo koko etu rankillinen perusväreissä

....