Eli listoista pitäisi kaikkien tehdä tylsiä...Oi hurraa. Tuo kun on asia 40k:ssa ja jonkinverran laimeammin myös fabassa.
en toivottavasti noin sanonut, muistaakseni jotain hyvästä tuloksesta(jonka ei siis pitäisi saavuttaa vain tekemällä jotakin huonosti).
Yhden onnistumisen takaavan osan pitäisi olla lista, jonka siis pitäisi olla hyvä. Pelin ongelma tällä hetkellä juuri onkin se, että ne hyvät listat tuppaavat olemaan aika tylsiä ja sääntömuutoksen tullessa vieläkin tylsempiä. Peli ei saisi muuttua huonoksi vain sillä, että joku päättää tehdä hyvän listan.
Vaiko ja miksi?
Perusteluna? Ei ainakaan hänen viestistänsä mikään vihjannut että hänelle voittaminen on hauskaa peliä tärkeämpää.
Suomi on kuitenkin niin sisäsiittoinen paikka, että olen herran turnauksissa nähnyt.
En sano, että hän olisi paskamainen nillittäjä, epämukava henkilö tai ikävä vastustaja. olen pelannut kapteenin kanssa erittäin mukavan pelin.
Mutta jos te hupipelaajat todella olette niin suurisydämisiä, niin miksi powerpelaaminen on niin tuomittavaa, miksi battle reportit koostuvat selityksistä miten fluffi armeijanne ei aivan kantanut voittoona asti tai sitten siitä, kuinka epäreilun vastustajan armeija oli kun pyyhki minulla laudan kahdessa vuorossa.
Olen pelannut turnauksissa hyvillä ja huonoilla listoilla, en ole huomannut huonon olevan missään suhteessa kivempi kuin hyvä, oli pelin lopputulos mikä tahansa.
Mutta nyt alkaa jo hiukan harhailemaan topicci, eli lopetan tämän tähän. On sielä toivottavasti jotain asiaakin.
edit:
Perusteluna? Ei ainakaan hänen viestistänsä mikään vihjannut että hänelle voittaminen on hauskaa peliä tärkeämpää.
Ja miksi tämä tosiaan aina asetellaan näin, että voitto ja hauska peli eivät voi elää sovussa?
Haen voittoja, mutta pidän varmasti yhtä hauskaa pelatessani kuin muutkin.
Kyllähän kauhuleffojenkin fanit nauttivat elokuvista vaikka tuntisivatkin itsensä ahdistuneiksi tai pelokkaiksi elokuvan aikana. Ei täydellinen vertaus, mutta pointti pitäisi tulla esille. Kyse ei siis ole nillittämisestä tai hampaiden kiristelystä. Siis lopputuloksen jännittäminen ei ainakaan suoraan saa viedä peli-iloa.