Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut
Tuun kuhan joku kertoo, mikä on keltsu...Maalauspaikalle löydän varmaankin:)
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Keltsu on kellariravintola. Miittipaikkana sinällään loistava että maalausinfon vierestä pääsee rappusia alas suoraan oven eteen.
Niille jotka ovat ekaa kertaa Dipoliin tulossa... Se on rakennus jossa ei ole yhtään suoraa kulmaa (and I am not kidding), joten ohjeiden antaminen ilman läsnäoloa paikan päällä on lähes mahdotonta. Kun tulet sisään pääovelta edessäsi on narikka, narikkaan kannattaa jättää turhat roipeet ja kysyä missä on infotiski. Infotiskiltä kysytään missä on figuingo ja opastuksen jälkeen hortoillaan kakkoskerroksessa kunnes löytää pelisalin ja bongaa figuinfo kyltit. Sitten figuinfon kiltit ihmiset näyttävät sinulle missä miitti on. Tämä on Ropeconin sisäinen kierros. Kierroksen voi tehdä myös ulkoisena, kiertämällä dipolia kunnes löytää kellariravintolan terassin ja sen vieressä tutunoloisen hörhöjoukon.
Coni on vain kerran vuodessa, ja ei se vielä ole ketään tappanut, saattanut muutaman sairaalakuntoon mutta pintahaavoja ei lasketa. :-)
Niille jotka ovat ekaa kertaa Dipoliin tulossa... Se on rakennus jossa ei ole yhtään suoraa kulmaa (and I am not kidding), joten ohjeiden antaminen ilman läsnäoloa paikan päällä on lähes mahdotonta. Kun tulet sisään pääovelta edessäsi on narikka, narikkaan kannattaa jättää turhat roipeet ja kysyä missä on infotiski. Infotiskiltä kysytään missä on figuingo ja opastuksen jälkeen hortoillaan kakkoskerroksessa kunnes löytää pelisalin ja bongaa figuinfo kyltit. Sitten figuinfon kiltit ihmiset näyttävät sinulle missä miitti on. Tämä on Ropeconin sisäinen kierros. Kierroksen voi tehdä myös ulkoisena, kiertämällä dipolia kunnes löytää kellariravintolan terassin ja sen vieressä tutunoloisen hörhöjoukon.
Coni on vain kerran vuodessa, ja ei se vielä ole ketään tappanut, saattanut muutaman sairaalakuntoon mutta pintahaavoja ei lasketa. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ok...kiitos, nyt minä olen varma että löydän infotiskin, ja infotiskin kautta löydän kellariravintolan..
En olisi noin varma... Olen ollut Dipolissa useampana vuonna ja eksyn vieläkin... Kuten eräs takavuosien kunniavieras tokaisi: "Dipoli: Designed by Cthulhu".Crusader kirjoitti:Ok...kiitos, nyt minä olen varma että löydän infotiskin, ja infotiskin kautta löydän kellariravintolan..
Jag känner en bot
Dipolin pohjapiirros
Vaikka olen useasti tuolla ollut, niin olen minäkin onnistunut eksymään siellä... Joka tapauksessa, Conissa käytetään juhlasisäänkäyntiä, joka on tuossa juhla-aulan oikealla sivulla. Keltsu on muistaakseni tuo pinkiksi väritetty tila 1. kerroksessa.
Maalausinfo on salissa 2 (kuvaa katsoen ylhääl keskel kai). Siitä on portaat alas (mitä ei kuvassa tietenkään näy) tuonne keltsun eteen.
EDIT: Huomioida sopii, että Salien 1, 2 ja 3 väliset seinät ovat auki Conin aikana (tosin joskus 1. ja 2. välinen seinä on kii ollu. Oisko ollu viime vuon peräti koko ajan?)
Conin info on ollut Käpy-aulassa... Toivottavasti selvittää jotain.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Okei, pitäkää joku neljän tunnin miitti niin saatan eksyä sinne!:)
Suurimman järkytyksen aiheuttajan äänestystä kannatetaan!!!
.
Eli mukana ollaan.
Hah... Minä sen voittaisin, varsinkin jos otan aurinkolasini mukaanGrom Hardhammer kirjoitti:Hah, tämän minä voittaisin varmasti!minisaarnaaja kirjoitti:kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Eli mukana ollaan.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Eikait nyt niin pitkää? Pari tuntia riittää minulle kyllä, kun tuossa ysiltä pitää olla tanssiaisissa. Ja yleensä minulta ei kysytä mielipidettä tanssimisesta, vaan naiset repivät sinne lattialle. On se julma kohtalo jos osaa tanssiaCrusader kirjoitti:Okei, pitäkää joku neljän tunnin miitti niin saatan eksyä sinne!:)
Lupaan tuossa viikkoa ennen conia pistää nettiin kuvaa miltä näytän sitten conissa niin että kaikki minut tunnistavat ja voivat tulla repimään letistä jos on asiaa. Tietenkin ilmoitan tässä ketjussa mistä kuvat löytyät, niin että jokainen oi käydä ne bongaamassa (ja nauramassa niille)
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Iron within, iron without.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Hei. Tehkääs joku graaffisesti lahjakas semmonen nimilapun pohja, jonka porukka voi tulostaa ja lisäillä siihen sitten vain oman sotu nickin ja oikean nimen (ennen tai jälkeen tulostuksen). Musta valko sitten. Kaikilla ei ole väriprintteriä 
Jotain simppeliä. Ei mitään monimutkaista. Sellanen, josta nick erottuu.
[EDIT] Voisi olla myös kiva, jos siihen lappuun saisii liitettyä myös oman avatarinsa, jos haluaa...
[EDIT] Voisi olla myös kiva, jos siihen lappuun saisii liitettyä myös oman avatarinsa, jos haluaa...
- minisaarnaaja
Minäkään en miittiin pääse jos se nyt on lauantaina. Perjantaina ja sunnuntaina olen kuitenkin Dipolin katkerantuoksuisilla käytävillä nimilappu rinnuksissa. En pure, saa sanoa moi.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
-
Moottoriturpa
-
Armageddon
Tässä olisi yksi nopeasti väsäilty nimilappuehdotus.VC kirjoitti:Hei. Tehkääs joku graaffisesti lahjakas semmonen nimilapun pohja, jonka porukka voi tulostaa ja lisäillä siihen sitten vain oman sotu nickin ja oikean nimen (ennen tai jälkeen tulostuksen). Musta valko sitten. Kaikilla ei ole väriprintteriä
Joo, otetaan toi! Se on yksinkertaisen kaunis, tosin aiheeksi kävisi hyvin FB:kin
-
Armageddon