"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

M I K Ä Ä N ei ole tärkeämpää kuin Sotavasara-miittiin pääseminen (hmmm... Paitsi kenties nukkuminen, syöminen, tuttavien tapaaminen, harrastusten hoitaminen, kesätöiden tekeminen jne. loputon lista)!!!!!

Olen tulossa. Klo 19:00 24.7. tavataan, kaikki!
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Tuun kuhan joku kertoo, mikä on keltsu...Maalauspaikalle löydän varmaankin:)
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Keltsu on kellariravintola. Miittipaikkana sinällään loistava että maalausinfon vierestä pääsee rappusia alas suoraan oven eteen.

Niille jotka ovat ekaa kertaa Dipoliin tulossa... Se on rakennus jossa ei ole yhtään suoraa kulmaa (and I am not kidding), joten ohjeiden antaminen ilman läsnäoloa paikan päällä on lähes mahdotonta. Kun tulet sisään pääovelta edessäsi on narikka, narikkaan kannattaa jättää turhat roipeet ja kysyä missä on infotiski. Infotiskiltä kysytään missä on figuingo ja opastuksen jälkeen hortoillaan kakkoskerroksessa kunnes löytää pelisalin ja bongaa figuinfo kyltit. Sitten figuinfon kiltit ihmiset näyttävät sinulle missä miitti on. Tämä on Ropeconin sisäinen kierros. Kierroksen voi tehdä myös ulkoisena, kiertämällä dipolia kunnes löytää kellariravintolan terassin ja sen vieressä tutunoloisen hörhöjoukon.

Coni on vain kerran vuodessa, ja ei se vielä ole ketään tappanut, saattanut muutaman sairaalakuntoon mutta pintahaavoja ei lasketa. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Inexis

Ok...kiitos, nyt minä olen varma että löydän infotiskin, ja infotiskin kautta löydän kellariravintolan..:D
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Crusader kirjoitti:Ok...kiitos, nyt minä olen varma että löydän infotiskin, ja infotiskin kautta löydän kellariravintolan..:D
En olisi noin varma... Olen ollut Dipolissa useampana vuonna ja eksyn vieläkin... Kuten eräs takavuosien kunniavieras tokaisi: "Dipoli: Designed by Cthulhu". :)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Dipolin pohjapiirros

Vaikka olen useasti tuolla ollut, niin olen minäkin onnistunut eksymään siellä... Joka tapauksessa, Conissa käytetään juhlasisäänkäyntiä, joka on tuossa juhla-aulan oikealla sivulla. Keltsu on muistaakseni tuo pinkiksi väritetty tila 1. kerroksessa. :)

Maalausinfo on salissa 2 (kuvaa katsoen ylhääl keskel kai). Siitä on portaat alas (mitä ei kuvassa tietenkään näy) tuonne keltsun eteen.

EDIT: Huomioida sopii, että Salien 1, 2 ja 3 väliset seinät ovat auki Conin aikana (tosin joskus 1. ja 2. välinen seinä on kii ollu. Oisko ollu viime vuon peräti koko ajan?) :)

Conin info on ollut Käpy-aulassa... Toivottavasti selvittää jotain. :)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Inexis

Okei, pitäkää joku neljän tunnin miitti niin saatan eksyä sinne!:)
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Paikka, aika ja muut tilpehöörit ok: I'll be there!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Suurimman järkytyksen aiheuttajan äänestystä kannatetaan!!!
Grom Hardhammer kirjoitti:
minisaarnaaja kirjoitti:kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Hah, tämän minä voittaisin varmasti!
Hah... Minä sen voittaisin, varsinkin jos otan aurinkolasini mukaan ;).

Eli mukana ollaan.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Crusader kirjoitti:Okei, pitäkää joku neljän tunnin miitti niin saatan eksyä sinne!:)
Eikait nyt niin pitkää? Pari tuntia riittää minulle kyllä, kun tuossa ysiltä pitää olla tanssiaisissa. Ja yleensä minulta ei kysytä mielipidettä tanssimisesta, vaan naiset repivät sinne lattialle. On se julma kohtalo jos osaa tanssia ;)
Lupaan tuossa viikkoa ennen conia pistää nettiin kuvaa miltä näytän sitten conissa niin että kaikki minut tunnistavat ja voivat tulla repimään letistä jos on asiaa. Tietenkin ilmoitan tässä ketjussa mistä kuvat löytyät, niin että jokainen oi käydä ne bongaamassa (ja nauramassa niille)
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Saa nähdä mitä ropeconin matkasta tänä vuonna tulee. Miittiin en varmaan kerkeä tulemaan, mutta sen näkee sitten joskus.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Hei. Tehkääs joku graaffisesti lahjakas semmonen nimilapun pohja, jonka porukka voi tulostaa ja lisäillä siihen sitten vain oman sotu nickin ja oikean nimen (ennen tai jälkeen tulostuksen). Musta valko sitten. Kaikilla ei ole väriprintteriä :(

Jotain simppeliä. Ei mitään monimutkaista. Sellanen, josta nick erottuu.

[EDIT] Voisi olla myös kiva, jos siihen lappuun saisii liitettyä myös oman avatarinsa, jos haluaa...
UD

Viesti Kirjoittaja UD »

Tuommoinen miitti kuulostaa hyvältä :) Mutta en kyllä kerkeä.... :(
Seuraavalla kerralla sitten!
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Minäkään en miittiin pääse jos se nyt on lauantaina. Perjantaina ja sunnuntaina olen kuitenkin Dipolin katkerantuoksuisilla käytävillä nimilappu rinnuksissa. En pure, saa sanoa moi.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Moottoriturpa

Viesti Kirjoittaja Moottoriturpa »

Kyllä!! Eiköhän tämäkin tonttu tule siihen tapaamiseen :) viime vuona vahingossa eksyin sinne... ;)
tänä vuonna tarkoituksella, ja ruotsin armeijan kypärä päässä!!
Moottoriturpa EI tunne rajoa!
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

VC kirjoitti:Hei. Tehkääs joku graaffisesti lahjakas semmonen nimilapun pohja, jonka porukka voi tulostaa ja lisäillä siihen sitten vain oman sotu nickin ja oikean nimen (ennen tai jälkeen tulostuksen). Musta valko sitten. Kaikilla ei ole väriprintteriä :(

Jotain simppeliä. Ei mitään monimutkaista. Sellanen, josta nick erottuu.

[EDIT] Voisi olla myös kiva, jos siihen lappuun saisii liitettyä myös oman avatarinsa, jos haluaa...
Tässä olisi yksi nopeasti väsäilty nimilappuehdotus.
Inexis

Joo, otetaan toi! Se on yksinkertaisen kaunis, tosin aiheeksi kävisi hyvin FB:kin
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Aika monimutkainen ja miksi tuo Avatari?

Voisi olla valkoinen, ja siinä ylhäällä lukea Sotavasara.net, ja alas sitten fooruminickki. Mitäs olette mieltä?
niih.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Crusader kirjoitti:aiheeksi kävisi hyvin FB:kin
Taustan aiheen otin tämän vuoden turnauksen mukaan.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Kiitos Armageddon!, tuota tulee varmaan moni käyttämään(ainakin minä ;) )
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”