"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mastonin Musta Mattaspray

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jyrzzä

Mastonin Musta Mattaspray

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Eli kauan tämän pitää antaa kuivata?Ja sit,et monta kerrosta sitä pitää pistää?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Kunnes on kuiva. Niin monta että figu peittyy.
Jyrzzä

Ehehehehehehehe :D
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Olen itse vaivautunut maalaamaan vain yhden kerroksen.

Jos katsoo tarkemmin sen purkin taakse, huomaa ohjeesta, että päällemaalaus 15 minuutin tai vasta 7 vrk(+20 astetta) jälkeen.
Jyrzzä

-DeF- kirjoitti:Olen itse vaivautunut maalaamaan vain yhden kerroksen.

Jos katsoo tarkemmin sen purkin taakse, huomaa ohjeesta, että päällemaalaus 15 minuutin tai vasta 7 vrk(+20 astetta) jälkeen.

No onko viisitoista minuuttia hyvä kuivumisaika?Tai puoli tuntia?
juketti69

Viesti Kirjoittaja juketti69 »

lord of waagh kirjoitti:

no jos omasta kokemuksestani puhun niin semmonen puoli tuntia jos antaa kuivua on maali jo melkein kuivaa mutta jos aikoo maalata uuden kerroksen niin toi 15 minuuttia on ihan simppeli.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

lord of waagh kirjoitti:

Se on hyvä kuivumisaika, kunnes maali on kuivaa. Yksinkertaista, ei monimutkaista. Ei kaikkea tarvitse kysyä, voi tehdä omia päätöksiä. ;)
Jyrzzä

Joo no kiitos kaikille teille että jaksoitte vastata.Ja -DeF-:Ostin katsos ne sprayt tänään.;)
Pegar

Viesti Kirjoittaja Pegar »

Itse olen antanut kuivua sen pari tuntia kelistä riippumatta. Ei välttämättä kannata kuivattaa suorassa auringonpaisteessa, koska se saattaa kuivua liian nopeasti ja maali ei pysy usein kunnolla kiinni.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Minä maalaan kyseisellä spraylla yhden kerroksen joka suunnasta(silti niitä kohtia jää maalitta) ja annan kuivua n. 15 minuuttia, jonka jälkeen vien figut sisälle. Figua sudilla maalaamaan alan n. 1 tunnin päästä.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

IG general kirjoitti:Minä maalaan kyseisellä spraylla yhden kerroksen joka suunnasta(silti niitä kohtia jää maalitta) ja annan kuivua n. 15 minuuttia, jonka jälkeen vien figut sisälle. Figua sudilla maalaamaan alan n. 1 tunnin päästä.
GWn sprayssä on about samat ajat. Käyttöohjeen mukaan voi käsitellä käsin about 15min päästä suihkuttelusta ja maalia voi alkaa sutia about tunnin kuluttua pohjamaalauksesta.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Jyrzzä

IG general kirjoitti:Minä maalaan kyseisellä spraylla yhden kerroksen joka suunnasta(silti niitä kohtia jää maalitta) ja annan kuivua n. 15 minuuttia, jonka jälkeen vien figut sisälle. Figua sudilla maalaamaan alan n. 1 tunnin päästä.
Noin mäkin teen.;D
Kyllä on muuten hyvää pohjamaalaukseen tuo spraymaali.
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

Kun olen malttamaton, niin aina puhaltelen niitä, niin ne kuivuu nopeammin. Noin (2.min). Eiköhän ainakin figuihin pitäisi yksi kerros riittää.
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”