Mastonin Musta Mattaspray
Mastonin Musta Mattaspray
Eli kauan tämän pitää antaa kuivata?Ja sit,et monta kerrosta sitä pitää pistää?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Stenvall
-DeF- kirjoitti:Olen itse vaivautunut maalaamaan vain yhden kerroksen.
Jos katsoo tarkemmin sen purkin taakse, huomaa ohjeesta, että päällemaalaus 15 minuutin tai vasta 7 vrk(+20 astetta) jälkeen.
No onko viisitoista minuuttia hyvä kuivumisaika?Tai puoli tuntia?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
no jos omasta kokemuksestani puhun niin semmonen puoli tuntia jos antaa kuivua on maali jo melkein kuivaa mutta jos aikoo maalata uuden kerroksen niin toi 15 minuuttia on ihan simppeli.lord of waagh kirjoitti:-DeF- kirjoitti:Olen itse vaivautunut maalaamaan vain yhden kerroksen.
Jos katsoo tarkemmin sen purkin taakse, huomaa ohjeesta, että päällemaalaus 15 minuutin tai vasta 7 vrk(+20 astetta) jälkeen.
-
Stenvall
Se on hyvä kuivumisaika, kunnes maali on kuivaa. Yksinkertaista, ei monimutkaista. Ei kaikkea tarvitse kysyä, voi tehdä omia päätöksiä.lord of waagh kirjoitti:-DeF- kirjoitti:Olen itse vaivautunut maalaamaan vain yhden kerroksen.
GWn sprayssä on about samat ajat. Käyttöohjeen mukaan voi käsitellä käsin about 15min päästä suihkuttelusta ja maalia voi alkaa sutia about tunnin kuluttua pohjamaalauksesta.IG general kirjoitti:Minä maalaan kyseisellä spraylla yhden kerroksen joka suunnasta(silti niitä kohtia jää maalitta) ja annan kuivua n. 15 minuuttia, jonka jälkeen vien figut sisälle. Figua sudilla maalaamaan alan n. 1 tunnin päästä.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Noin mäkin teen.;DIG general kirjoitti:Minä maalaan kyseisellä spraylla yhden kerroksen joka suunnasta(silti niitä kohtia jää maalitta) ja annan kuivua n. 15 minuuttia, jonka jälkeen vien figut sisälle. Figua sudilla maalaamaan alan n. 1 tunnin päästä.
Kyllä on muuten hyvää pohjamaalaukseen tuo spraymaali.