"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarves boxi?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Alberth

Dwarves boxi?

Viesti Kirjoittaja Alberth »

onko tietoa jos Dwarf Warrioille on tulossa boxi siis missä olisi 24 Dwarf Warriors...kun nyt ovat niin kaliita (3 war. 10€) vai miten se nyt oli....
hmm... on se.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

En usko että tulee muovisia dwarffeja ainakaan samannäköisiä kuin nuo nykyiset.
Ei aina ole niin helppoa tehdä muovifigulle muottia, itse asiassa muovisille muotti on vaikeampi, kalliimpi jne. tehdä. Ja kaikki figuurit eivät sovi muovisiksi tuon takia. Ja uskon että GW tekee kaiken mahdollisen muovista. Siis kaiken minkä pystyy tekemään muovista.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Ei näillä näkyvin. Tosin niitähän voi konvata jostain jos välttämättä haluat. Tai sitten pitää tyytyä Khazad-Guardeihin.
Edit:LaNDE oli varmaan 2 sekuntia nopeampi!
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Alberth

miten konvata....^o)
hmm... on se.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Hmm...Katsotaanpa.
Vaihe
1.Ostat esmes.Rohanilaisen jalkaväki boksin.
2.Myös GS ja mattoveitsi ovat hyvät välineet.
3.Pidennät hieman GS:llä Rohanilaisten partaa,kypärää aseita ym.
4.Leikkaat näiden jalat ja kädet pienemmiksi.
Tuollainen todella yksinkertainen ohje.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Hyviä vinkkejä Konffaukseen voi saada tuolta "Maalaus, konvertoiminen ja maastonteko" alueelta.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Niitä on kyllä vaikea tehdä yhtään mistään, I think.

Ihan alusta loppuun GS:stä niin säästyy vaivaa ja hermoja. Itse en tekisi rohanilaisista, burn outtihan siinä tulee ;).

Mutta, "Better burn out, than to fade away."
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Itse muotittaisin (laitonta, teidetään...), mutta eikös ole odotettavissa muovikääpiöitä samoihin aikoihin, kun muoviwargeja? Ja GW:hän on kehittelemässä uutta muotitustekniikkaa, jolla muovimuotit saataisin yhtä laadukkaiksi kuin metallimuotit. Tosin tämäkin on kustannuskysymys, vaikkaikin Fabaan tämä on tulossa lähes varmasti. Ehkä LotRiinkin, toivotaan ainakin.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ei niitä muovikääpiä niin pian tule. Wargit tulee seuraavaan lisäosaan (Scouring of Shire), muovikääpät tulee vasta Erebor-teemaiseen lisäosaan. Kontu-lisäosan jälkeen ei ole tiedossa, mitä tulee seuraavaksi. Itse veikkaisin Mirkwoodia...
Phil Kelly says "No!"
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

... Tai TLA:ta. Tosin TLA on kuulemma suunnitelmissa vasta pitkän ajan päästä. Kertoivat sähköpostissa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Maedhros kirjoitti:Itse muotittaisin (laitonta, teidetään...), mutta eikös ole odotettavissa muovikääpiöitä samoihin aikoihin, kun muoviwargeja? Ja GW:hän on kehittelemässä uutta muotitustekniikkaa, jolla muovimuotit saataisin yhtä laadukkaiksi kuin metallimuotit. Tosin tämäkin on kustannuskysymys, vaikkaikin Fabaan tämä on tulossa lähes varmasti. Ehkä LotRiinkin, toivotaan ainakin.
Lähes varmasti? :| Jokos tästä on kuulutettu? Muistin sen olevan vain huhu, mutta jos siitä on jo useammassa paikassa kuultu niin että voidaan melkein varmoja olla.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Alberth

toivotaan parasta...;)
hmm... on se.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Tybraal kirjoitti:
Maedhros kirjoitti:Itse muotittaisin (laitonta, teidetään...), mutta eikös ole odotettavissa muovikääpiöitä samoihin aikoihin, kun muoviwargeja? Ja GW:hän on kehittelemässä uutta muotitustekniikkaa, jolla muovimuotit saataisin yhtä laadukkaiksi kuin metallimuotit. Tosin tämäkin on kustannuskysymys, vaikkaikin Fabaan tämä on tulossa lähes varmasti. Ehkä LotRiinkin, toivotaan ainakin.
Lähes varmasti? :| Jokos tästä on kuulutettu? Muistin sen olevan vain huhu, mutta jos siitä on jo useammassa paikassa kuultu niin että voidaan melkein varmoja olla.
No Brother Frog (?) se taisi Portentissa sanoa asian ja yleensä hän on hyvin näistä asioista perillä. Muuallakin tosin on asiasta puhuttu. Toivossa on hyvä elää, varsinkin jos muuta syytä ei ole...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”