Dwarves boxi?
Dwarves boxi?
onko tietoa jos Dwarf Warrioille on tulossa boxi siis missä olisi 24 Dwarf Warriors...kun nyt ovat niin kaliita (3 war. 10€) vai miten se nyt oli....
hmm... on se.
En usko että tulee muovisia dwarffeja ainakaan samannäköisiä kuin nuo nykyiset.
Ei aina ole niin helppoa tehdä muovifigulle muottia, itse asiassa muovisille muotti on vaikeampi, kalliimpi jne. tehdä. Ja kaikki figuurit eivät sovi muovisiksi tuon takia. Ja uskon että GW tekee kaiken mahdollisen muovista. Siis kaiken minkä pystyy tekemään muovista.
Ei aina ole niin helppoa tehdä muovifigulle muottia, itse asiassa muovisille muotti on vaikeampi, kalliimpi jne. tehdä. Ja kaikki figuurit eivät sovi muovisiksi tuon takia. Ja uskon että GW tekee kaiken mahdollisen muovista. Siis kaiken minkä pystyy tekemään muovista.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Balrogofmoria
-
Balrogofmoria
Niitä on kyllä vaikea tehdä yhtään mistään, I think.
Ihan alusta loppuun GS:stä niin säästyy vaivaa ja hermoja. Itse en tekisi rohanilaisista, burn outtihan siinä tulee
.
Mutta, "Better burn out, than to fade away."
Ihan alusta loppuun GS:stä niin säästyy vaivaa ja hermoja. Itse en tekisi rohanilaisista, burn outtihan siinä tulee
Mutta, "Better burn out, than to fade away."
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Itse muotittaisin (laitonta, teidetään...), mutta eikös ole odotettavissa muovikääpiöitä samoihin aikoihin, kun muoviwargeja? Ja GW:hän on kehittelemässä uutta muotitustekniikkaa, jolla muovimuotit saataisin yhtä laadukkaiksi kuin metallimuotit. Tosin tämäkin on kustannuskysymys, vaikkaikin Fabaan tämä on tulossa lähes varmasti. Ehkä LotRiinkin, toivotaan ainakin.
Lähes varmasti?Maedhros kirjoitti:Itse muotittaisin (laitonta, teidetään...), mutta eikös ole odotettavissa muovikääpiöitä samoihin aikoihin, kun muoviwargeja? Ja GW:hän on kehittelemässä uutta muotitustekniikkaa, jolla muovimuotit saataisin yhtä laadukkaiksi kuin metallimuotit. Tosin tämäkin on kustannuskysymys, vaikkaikin Fabaan tämä on tulossa lähes varmasti. Ehkä LotRiinkin, toivotaan ainakin.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
No Brother Frog (?) se taisi Portentissa sanoa asian ja yleensä hän on hyvin näistä asioista perillä. Muuallakin tosin on asiasta puhuttu. Toivossa on hyvä elää, varsinkin jos muuta syytä ei ole...Tybraal kirjoitti:Lähes varmasti?Maedhros kirjoitti:Itse muotittaisin (laitonta, teidetään...), mutta eikös ole odotettavissa muovikääpiöitä samoihin aikoihin, kun muoviwargeja? Ja GW:hän on kehittelemässä uutta muotitustekniikkaa, jolla muovimuotit saataisin yhtä laadukkaiksi kuin metallimuotit. Tosin tämäkin on kustannuskysymys, vaikkaikin Fabaan tämä on tulossa lähes varmasti. Ehkä LotRiinkin, toivotaan ainakin.Jokos tästä on kuulutettu? Muistin sen olevan vain huhu, mutta jos siitä on jo useammassa paikassa kuultu niin että voidaan melkein varmoja olla.