Mietinpähän tässä vaan, että kun nyt EHKÄ aloitan space ork armeijaa, niin onko noista stikbommerzeista mihinkään? Eikös ne ole normaaleja poikia frag/krak kranaateilla?
Sitten vielä, tietääkös kukaan milloin uusi codex ilmestyy örkeille?
Ork Stikbommerz
Ork Stikbommerz
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Codexista en tiedä kyllä mitään...
Stikkbommerzien modelit ovat kyllä ihan siistejä, mutta itse figuille ei kyllä ole koskaan ollut käyttöä... tai kyllähän minulla on 20 Stikkbommeria, mutta olen kyllä käyttänyt niitä ihan tavallisina boyzeina. Mitäpä stikkbommerzeilla tekisi (mitä nyt ehkä viidakossa tai cityfightissa)? Jos joku keksii jotain niin on hyvä ja valaisee asiaa.
Stikkbommerzien modelit ovat kyllä ihan siistejä, mutta itse figuille ei kyllä ole koskaan ollut käyttöä... tai kyllähän minulla on 20 Stikkbommeria, mutta olen kyllä käyttänyt niitä ihan tavallisina boyzeina. Mitäpä stikkbommerzeilla tekisi (mitä nyt ehkä viidakossa tai cityfightissa)? Jos joku keksii jotain niin on hyvä ja valaisee asiaa.
There is only one thing in life for sure:
You kill people...WAAGH!!!
You kill people...WAAGH!!!
Yleisesti stikkbommerzit ovat huonompia kuin slugga boyzzit hyvän armor-saven (2+,3+) omaavia ukkeleita vastaan. Mutta esim. coverissa olevia, huonomman armor-saven (4+,5+,6+) omaavia ukkeleita vastaan nämä taas ovat paljon parempia kuin slugga boyzzit. Tankbustat ovat tankkien tappamisessa muuten ylivoimaisesti parempia, paitsi että kun tankbustasseja saa max. 10 squadiin, saa stikkbommerzzeja max. 30 squadiin (eli mahdollisesti kestävät vihollistulta paljon paremmin). Ja tietenkin stikkbommerz ovat myös rahallisesti halvempi vaihtoehto kuin tankbustassit.
Suurinosa ihmisistä kuitenkin pelaa armeijoilla jotka omaavat 3+ saven, ja coverin aktiivista hyväksikäyttöä harrastetaan lähinnä cityfightissa. Lisäksi slugat ovat halvempia (1 pisteen, mutta kyllä senkin huomaa kun tarpeeksi ostaa)McMummo kirjoitti:Yleisesti stikkbommerzit ovat huonompia kuin slugga boyzzit hyvän armor-saven (2+,3+) omaavia ukkeleita vastaan. Mutta esim. coverissa olevia, huonomman armor-saven (4+,5+,6+) omaavia ukkeleita vastaan nämä taas ovat paljon parempia kuin slugga boyzzit.
Bustat pärjäävät hyvin 10 örkin kokoisena ryhmänä, ainoat mallit joilla on väliä ovat 3 sinko örkkiä ja nobi singolla, muut ovat vain lihamuuria.Tankbustat ovat tankkien tappamisessa muuten ylivoimaisesti parempia, paitsi että kun tankbustasseja saa max. 10 squadiin, saa stikkbommerzzeja max. 30 squadiin (eli mahdollisesti kestävät vihollistulta paljon paremmin). Ja tietenkin stikkbommerz ovat myös rahallisesti halvempi vaihtoehto kuin tankbustassit.