"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeentch neljässäkymmenessä minuutissa

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Battousai

Tzeentch neljässäkymmenessä minuutissa

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Meinattiin kaverin kanssa kokeilla tuota 40min peliä. Sitten huomattiin että 3 woundin hemmot on kiellettyjä, mutta HQ tarvitaan.
Puhtaalle Tzeentch armeijalle ei voi saada alle 3 woundin HQta, joten onko minkäänlaista porsaanreikää jolla voitaisiin pelata???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

Pelaat ilman hq:t. sama ongelma on eldareilla, joilla ei ole kuin 3w hq:ta. Snif, ei saa edes warlockkeja. Mutta elämä on julmaa.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

HQ ei ole pakollinen 40min40Kssa.... eli ei mitään ongelmaa...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Battousai

Oho, eipä tarviikaan.
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Jos sen HQ:n haluat niin sitten otat sen Luutnantin.
Mark of Tzeentch ei anna charactereille ylimääräistä woundia joten lutilla on yhä se W2.

Eipä kyseinen otus tosin taida patrolliin olla kovin välttämätön.
Battousai

Mark of Tzeentch antaa extra woundin, lue Codexi... ja mun kaverilla on se tzeentch armeija, ei mulla ;)
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Plague Zombie kirjoitti:Mark of Tzeentch antaa extra woundin, lue Codexi... ja mun kaverilla on se tzeentch armeija, ei mulla ;)
Lueppas itse. Se antaa lisäwoundin tavallisille mariineille, kun taas aspat ja lordit/luutnantit muuttuvat sorcerereiksi joiden ei tarvitse heittää psychic testiä.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Battousai

No voi petskules. Niinpä onkin.
Puistokemisti

Abu kirjoitti:Lueppas itse. Se antaa lisäwoundin tavallisille mariineille, kun taas aspat ja lordit/luutnantit muuttuvat sorcerereiksi joiden ei tarvitse heittää psychic testiä.

-A
Lisäyksenä vielä että Choseneista tulee myös kaikista sorsia.

Jos haluaa kahden woundin terminaattoreita niin Troop-choise squadin voi upgradeta Terminaattoreiksi, jolloin ne vievät Elite-paikan.
Itse en kyllä niin tekisi koska Rubic-Termikset painivat hyödyllisyydessään samassa sarjassa kuin Pariahit.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Puistokemisti kirjoitti:Itse en kyllä niin tekisi koska Rubic-Termikset painivat hyödyllisyydessään samassa sarjassa kuin Pariahit.
Hyödullisempiä ja halvempia ne ovat kuin sorsa terminaattorit, 2W 2+/5+ save tuottaa täydellisen tervakuopan.
Puistokemisti

Maksavat 4 pistettä vähämmän kuin sorsa termikset ja saavat tästä ilosta 2+/5+ saven ja S4 Power Fistin.
Sorsat taas saavat sillä 4 pisteellä kyvyn ampua liikkeestä ilman että tarvitsee löntystää d6" vuorossa, saavat ottaa Heavy aseita, saavat vaihtaa power swordinsa muihin aseisiin ja lyövät niillä Iniative Orderissa.

Kyllähän siihen Rubic-termis laumaan saa kaikkea kivaa jumiin, kannattaako vaan maksaa hirveästi siitä kun normaali Rubic Marinet pystyvät samaan ja Sorsa-termikset voi varustaa huomattavasti monipuolisempiin rooleihin kuin hidastetöyssyksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”