Tzeentch neljässäkymmenessä minuutissa
Tzeentch neljässäkymmenessä minuutissa
Meinattiin kaverin kanssa kokeilla tuota 40min peliä. Sitten huomattiin että 3 woundin hemmot on kiellettyjä, mutta HQ tarvitaan.
Puhtaalle Tzeentch armeijalle ei voi saada alle 3 woundin HQta, joten onko minkäänlaista porsaanreikää jolla voitaisiin pelata???
Puhtaalle Tzeentch armeijalle ei voi saada alle 3 woundin HQta, joten onko minkäänlaista porsaanreikää jolla voitaisiin pelata???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
-
Puistokemisti
Lueppas itse. Se antaa lisäwoundin tavallisille mariineille, kun taas aspat ja lordit/luutnantit muuttuvat sorcerereiksi joiden ei tarvitse heittää psychic testiä.Plague Zombie kirjoitti:Mark of Tzeentch antaa extra woundin, lue Codexi... ja mun kaverilla on se tzeentch armeija, ei mulla
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Puistokemisti
Lisäyksenä vielä että Choseneista tulee myös kaikista sorsia.Abu kirjoitti:Lueppas itse. Se antaa lisäwoundin tavallisille mariineille, kun taas aspat ja lordit/luutnantit muuttuvat sorcerereiksi joiden ei tarvitse heittää psychic testiä.
-A
Jos haluaa kahden woundin terminaattoreita niin Troop-choise squadin voi upgradeta Terminaattoreiksi, jolloin ne vievät Elite-paikan.
Itse en kyllä niin tekisi koska Rubic-Termikset painivat hyödyllisyydessään samassa sarjassa kuin Pariahit.
-
Puistokemisti
Maksavat 4 pistettä vähämmän kuin sorsa termikset ja saavat tästä ilosta 2+/5+ saven ja S4 Power Fistin.
Sorsat taas saavat sillä 4 pisteellä kyvyn ampua liikkeestä ilman että tarvitsee löntystää d6" vuorossa, saavat ottaa Heavy aseita, saavat vaihtaa power swordinsa muihin aseisiin ja lyövät niillä Iniative Orderissa.
Kyllähän siihen Rubic-termis laumaan saa kaikkea kivaa jumiin, kannattaako vaan maksaa hirveästi siitä kun normaali Rubic Marinet pystyvät samaan ja Sorsa-termikset voi varustaa huomattavasti monipuolisempiin rooleihin kuin hidastetöyssyksi.
Sorsat taas saavat sillä 4 pisteellä kyvyn ampua liikkeestä ilman että tarvitsee löntystää d6" vuorossa, saavat ottaa Heavy aseita, saavat vaihtaa power swordinsa muihin aseisiin ja lyövät niillä Iniative Orderissa.
Kyllähän siihen Rubic-termis laumaan saa kaikkea kivaa jumiin, kannattaako vaan maksaa hirveästi siitä kun normaali Rubic Marinet pystyvät samaan ja Sorsa-termikset voi varustaa huomattavasti monipuolisempiin rooleihin kuin hidastetöyssyksi.