"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitäs Minasseja seuraavaksi?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jugenactus

Mitäs Minasseja seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Jugenactus »

Eli nyt vasta-alkaja haluaisi tietää minkälaista armeijalistaa rupeaisi keräämään. Minulla on tällä hetkellä yksi aloituspaketillinen (4xkeihäät, 4x miekat, 4x jouset) maalattuna. Jos joku kysyy teemaa tai heeroskysymyksiä vastaan jo valmiiksi, että enemmän Boron haluaisin, ja jos mahdollista, Faran. Teem voisi olla kumoi vaan vaikka Osgiliathia olen miettinyt jonkun aikaa. Ehdotuksia?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

No, boksi warruja ehdottomasti, että saat rivisolttujen määrän sopivaksi...
Siinä sulla olis hyvä ydin armeijalle, enää tarvii valita ne paremmat yksiköt... eli, eliittiä ja sankarismiehiä...
Eliitiksi ehdotan Fountian Courteja... Jos, et heidtä pidä ota Citadel Guardeja, mutta itse odottelisin kukauden verran ja ostaisin uunituoreita Dol Amrotheja... Voisivat olla aika kovia...

Ja, heroksi en miel. ottaisi Boroa, koska on niin kallis, ja Saattueen Boro ei oikein sovi teemaan, eikä kestä iskua... Joten ottaisin varmaan Faran täydellä varustuksella ja kapun tai kaksi... Denethor on myös hyvä tyyppi...Taistelussa kova, ja maksaa vain 15pts

Mutta, tässä ei kyselty, että mitä minä ottaisin, joten...

Ja, jos haluat jousia, niin otat joko Rangereita tai Citadel Guardeja... Citadel jousilla kovempi strena, Rangereilla kovempi tarkkuus...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

No Dolin ritarit on kovia, kattelin eilen GW:ssä BoPF:ia Imrahilkin on kova, mutta en viitti laukoo täällä ihan tarkasti noita sääntöjä kun ei oo vielä koko kirjaakaan julkastu :D

Mutta itelläni on tekovaiheessa sellanen Tirith aremija jossa on Boromir, Valkoisen kapupungin kapteeni ja myös Faramir, Ranger versiona. Ampumiset hoitaa minulla 8 rangeriä ja Faramir, saa ammuttua jo aika kovaa volleytä. Sitten eliittinä minulla on kuusi linnan vahtia keihäillä, hyviä ja halvempi kuin Lähteen vartijat. Ja sitten massaa tuo seitsemän spear+shield solttua ja reilu 10 shiel+sword kaverit. Uskon että tämä on aika toimiva lista. Ja vielä kun otan turnauksen örkkiaremijan n.475 pistettä, niin sillon tämänkin voi ottaa (lue: Hieman yli 500 pisteen lista)

Ei muuta. "Over and out"
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

minulla on hyvä ehdotus mielestäni koska itse käytän tälläistä listaa mutta hiukan muutettuna koska en tykkää faraa pitää mukana: Boromir ilman lippua ja kilven kanssa 180Pts
faramir 75pts
6xcitadel guard(jousilla) 54pts
12xwarrior of minas tirith (keihäinja kilvin) 90pts
10xwarrior of minas tirith (miekoin ja kilvin) 80pts
elikkä tuossa olisi 500pts lista. mutta mikäli haluat kerätä niitä ihan siis muuten vaan että voit aina vaihdella listasi kokoon panoa niin suosittelen ostamaan boksin sotilaita, muutaman blisun citadeleja tai fountain courteja, herout(fara,denethor,kaput boro) sekä sitten kuten yllä mainittiin niin oota kuukausi ja saat dol amrotheja............ itse odotan niitä jo innolla koska minä kerään minaseja myös.
Jugenactus

No nyt tuli tuo Boro ostettua. *kirjoittaa kädet maalissa* Kannattaisiko nyt yrittää hommata sille lipun sijasta kilpi? Miten se käytännössä onnistuu?
Faceless

Viesti Kirjoittaja Faceless »

Sam kirjoitti: Kannattaisiko nyt yrittää hommata sille lipun sijasta kilpi? Miten se käytännössä onnistuu?
Tuolla olisi ohjeistusta. Ei ehkä paras ohje, mutta mielikuvitusta saa käyttää.
Jugenactus

Jos Boron muuntelee niin tätyykö kilven tekemiseen käyttää välttämätti Greenstuffia, vai voiko vain leikatata tavalliselta soltulta? Ja miten se kapu tehdään?
Zarec

minulla on boro kilven kans ja ilman kilpee eli lipun kans ja sen kilvellisen sain tehtyä kun leikkasin lipun irti vaikeaa on saada se irti kohdasta jossa on miekka ja sittn toiseen käteen konfasin kilven
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Boromiria ei kannata ottaa mielestäni liian pistemäärältään pieneen peliin.
Sen sijaan Faramir on hyvä sankari ja kohtuullisen halpa.
Ja jos otat rangereita niin Damrod on lisä heroksi kannattava, mutta jos taas citadelia niin Beregond. Ja jos otat Beregondin niin pisteitä jää vielä massaankin.
LAndE

Mutta Beregondin ja Faramirin mahdit on yhteensä neljä, eli ei tule riittämään mitenkään ihmeellisesti. Mielestäni armeijassa pitää olla ainakin se kuusi mahtia niin on varaa tuhlailla...
Ja mhatihan on pelin suola.

Jugenactus

[quote="LAndE"]Mutta Beregondin ja Faramirin mahdit on yhteensä neljä, eli ei tule riittämään mitenkään ihmeellisesti. Mielestäni armeijassa pitää olla ainakin se kuusi mahtia niin on varaa tuhlailla...
Ja mhatihan on pelin suola.[/quote]

Eli kannattaisiko ottaa sitten Boro+Fara?
Zarec

minä käytän pelkästään boroa ein tarvi muita siinä on jo tarpeeks mightii. JA SIINÄ JÄÄ VIELÄ PISTEITÄ MASSAAN
Viimeksi muokannut Zarec, Ti 13.07.2004 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LAndE

Itse olen tätä mieltä, Boromir ja Faramir samaan armeijaan, tai toinen vaihtoehto on Boromir lipun kanssa. Nuo on ne yleiset vaihtoehdot mitä minä käytän/tulen käyttämään.

Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Minun mielestäni riittäisi aivan hyvin pelkkä boro lipulla. Saisit ainakin voittoja örkkejä vastaan ja urukkeja vastaan tasurin. Minä käyttäisin varmaan armeijassani Lähteen vartioita, Linnan vartioiden sijaan.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Jugenactus

[quote="sakcris"]Minun mielestäni riittäisi aivan hyvin pelkkä boro lipulla. Saisit ainakin voittoja örkkejä vastaan ja urukkeja vastaan tasurin. Minä käyttäisin varmaan armeijassani Lähteen vartioita, Linnan vartioiden sijaan.[/quote]

Miksi?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

"Sam"
"sakcris" Minun mielestäni riittäisi aivan hyvin pelkkä boro lipulla. Saisit ainakin voittoja örkkejä vastaan ja urukkeja vastaan tasurin. Minä käyttäisin varmaan armeijassani Lähteen vartioita, Linnan vartioiden sijaan
.
Miksi?
No niille saa loistavan defensen ottamalla kilven ja silloin maksavat vain 2 pistettä enemmän kuin citadelit keihäällä.
Lalalaa
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Kovempi defence... Citadelilla 5, Fountainille saa 7:n... Lyhyt ja ytimekäs vastaus...

KKEdit: Hupsis, hiukan myöhässä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Jugenactus

Olisiko sitten mahdollista ottaa kumpiakin? Ja kuinka vaikeata on muunnella taviksista citadeleita? Ja olisiko jossain ohjetta?
Zarec

no siis kumpiakin voi ostaa ihan hyvin........ ja sitten tuohon konfaamoseen ei siinä mitään vaikeeta ole vain GS:ästä sille viittä ja sitten vain maalaat sen eri tavalla kuin tavallisen sotilaan niin se näyttää citadelilta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”