Mitäs Minasseja seuraavaksi?
-
Jugenactus
Mitäs Minasseja seuraavaksi?
Eli nyt vasta-alkaja haluaisi tietää minkälaista armeijalistaa rupeaisi keräämään. Minulla on tällä hetkellä yksi aloituspaketillinen (4xkeihäät, 4x miekat, 4x jouset) maalattuna. Jos joku kysyy teemaa tai heeroskysymyksiä vastaan jo valmiiksi, että enemmän Boron haluaisin, ja jos mahdollista, Faran. Teem voisi olla kumoi vaan vaikka Osgiliathia olen miettinyt jonkun aikaa. Ehdotuksia?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
-
Kellokoneisto
No, boksi warruja ehdottomasti, että saat rivisolttujen määrän sopivaksi...
Siinä sulla olis hyvä ydin armeijalle, enää tarvii valita ne paremmat yksiköt... eli, eliittiä ja sankarismiehiä...
Eliitiksi ehdotan Fountian Courteja... Jos, et heidtä pidä ota Citadel Guardeja, mutta itse odottelisin kukauden verran ja ostaisin uunituoreita Dol Amrotheja... Voisivat olla aika kovia...
Ja, heroksi en miel. ottaisi Boroa, koska on niin kallis, ja Saattueen Boro ei oikein sovi teemaan, eikä kestä iskua... Joten ottaisin varmaan Faran täydellä varustuksella ja kapun tai kaksi... Denethor on myös hyvä tyyppi...Taistelussa kova, ja maksaa vain 15pts
Mutta, tässä ei kyselty, että mitä minä ottaisin, joten...
Ja, jos haluat jousia, niin otat joko Rangereita tai Citadel Guardeja... Citadel jousilla kovempi strena, Rangereilla kovempi tarkkuus...
Siinä sulla olis hyvä ydin armeijalle, enää tarvii valita ne paremmat yksiköt... eli, eliittiä ja sankarismiehiä...
Eliitiksi ehdotan Fountian Courteja... Jos, et heidtä pidä ota Citadel Guardeja, mutta itse odottelisin kukauden verran ja ostaisin uunituoreita Dol Amrotheja... Voisivat olla aika kovia...
Ja, heroksi en miel. ottaisi Boroa, koska on niin kallis, ja Saattueen Boro ei oikein sovi teemaan, eikä kestä iskua... Joten ottaisin varmaan Faran täydellä varustuksella ja kapun tai kaksi... Denethor on myös hyvä tyyppi...Taistelussa kova, ja maksaa vain 15pts
Mutta, tässä ei kyselty, että mitä minä ottaisin, joten...
Ja, jos haluat jousia, niin otat joko Rangereita tai Citadel Guardeja... Citadel jousilla kovempi strena, Rangereilla kovempi tarkkuus...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
No Dolin ritarit on kovia, kattelin eilen GW:ssä BoPF:ia Imrahilkin on kova, mutta en viitti laukoo täällä ihan tarkasti noita sääntöjä kun ei oo vielä koko kirjaakaan julkastu 
Mutta itelläni on tekovaiheessa sellanen Tirith aremija jossa on Boromir, Valkoisen kapupungin kapteeni ja myös Faramir, Ranger versiona. Ampumiset hoitaa minulla 8 rangeriä ja Faramir, saa ammuttua jo aika kovaa volleytä. Sitten eliittinä minulla on kuusi linnan vahtia keihäillä, hyviä ja halvempi kuin Lähteen vartijat. Ja sitten massaa tuo seitsemän spear+shield solttua ja reilu 10 shiel+sword kaverit. Uskon että tämä on aika toimiva lista. Ja vielä kun otan turnauksen örkkiaremijan n.475 pistettä, niin sillon tämänkin voi ottaa (lue: Hieman yli 500 pisteen lista)
Ei muuta. "Over and out"
Mutta itelläni on tekovaiheessa sellanen Tirith aremija jossa on Boromir, Valkoisen kapupungin kapteeni ja myös Faramir, Ranger versiona. Ampumiset hoitaa minulla 8 rangeriä ja Faramir, saa ammuttua jo aika kovaa volleytä. Sitten eliittinä minulla on kuusi linnan vahtia keihäillä, hyviä ja halvempi kuin Lähteen vartijat. Ja sitten massaa tuo seitsemän spear+shield solttua ja reilu 10 shiel+sword kaverit. Uskon että tämä on aika toimiva lista. Ja vielä kun otan turnauksen örkkiaremijan n.475 pistettä, niin sillon tämänkin voi ottaa (lue: Hieman yli 500 pisteen lista)
Ei muuta. "Over and out"
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
minulla on hyvä ehdotus mielestäni koska itse käytän tälläistä listaa mutta hiukan muutettuna koska en tykkää faraa pitää mukana: Boromir ilman lippua ja kilven kanssa 180Pts
faramir 75pts
6xcitadel guard(jousilla) 54pts
12xwarrior of minas tirith (keihäinja kilvin) 90pts
10xwarrior of minas tirith (miekoin ja kilvin) 80pts
elikkä tuossa olisi 500pts lista. mutta mikäli haluat kerätä niitä ihan siis muuten vaan että voit aina vaihdella listasi kokoon panoa niin suosittelen ostamaan boksin sotilaita, muutaman blisun citadeleja tai fountain courteja, herout(fara,denethor,kaput boro) sekä sitten kuten yllä mainittiin niin oota kuukausi ja saat dol amrotheja............ itse odotan niitä jo innolla koska minä kerään minaseja myös.
faramir 75pts
6xcitadel guard(jousilla) 54pts
12xwarrior of minas tirith (keihäinja kilvin) 90pts
10xwarrior of minas tirith (miekoin ja kilvin) 80pts
elikkä tuossa olisi 500pts lista. mutta mikäli haluat kerätä niitä ihan siis muuten vaan että voit aina vaihdella listasi kokoon panoa niin suosittelen ostamaan boksin sotilaita, muutaman blisun citadeleja tai fountain courteja, herout(fara,denethor,kaput boro) sekä sitten kuten yllä mainittiin niin oota kuukausi ja saat dol amrotheja............ itse odotan niitä jo innolla koska minä kerään minaseja myös.
-
Jugenactus
-
Jugenactus
-
Sauron The Great
Mutta Beregondin ja Faramirin mahdit on yhteensä neljä, eli ei tule riittämään mitenkään ihmeellisesti. Mielestäni armeijassa pitää olla ainakin se kuusi mahtia niin on varaa tuhlailla...
Ja mhatihan on pelin suola.
Ja mhatihan on pelin suola.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
-
Jugenactus
[quote="LAndE"]Mutta Beregondin ja Faramirin mahdit on yhteensä neljä, eli ei tule riittämään mitenkään ihmeellisesti. Mielestäni armeijassa pitää olla ainakin se kuusi mahtia niin on varaa tuhlailla...
Ja mhatihan on pelin suola.[/quote]
Eli kannattaisiko ottaa sitten Boro+Fara?
Ja mhatihan on pelin suola.[/quote]
Eli kannattaisiko ottaa sitten Boro+Fara?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
Minun mielestäni riittäisi aivan hyvin pelkkä boro lipulla. Saisit ainakin voittoja örkkejä vastaan ja urukkeja vastaan tasurin. Minä käyttäisin varmaan armeijassani Lähteen vartioita, Linnan vartioiden sijaan.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
-
Jugenactus
."Sam"
"sakcris" Minun mielestäni riittäisi aivan hyvin pelkkä boro lipulla. Saisit ainakin voittoja örkkejä vastaan ja urukkeja vastaan tasurin. Minä käyttäisin varmaan armeijassani Lähteen vartioita, Linnan vartioiden sijaan
No niille saa loistavan defensen ottamalla kilven ja silloin maksavat vain 2 pistettä enemmän kuin citadelit keihäällä.Miksi?
Lalalaa
-
Kellokoneisto
-
Jugenactus