Hullut pelaajat ja huonot häviäjät...
Hullut pelaajat ja huonot häviäjät...
En tiedä onko tämä oikea foorumi tästä asiasta keskustelemiseen, moderaattorit sulkekoon tarvittaessa...
Onko teillä tullut koskaan vastaan todella huonoa häviäjää ja/tai hullua pelaajaa? Miten olette asiaan reagoineet?
Oma kokemus: Muistan nuoruudestani erään todella erikoisen pelaajan, joka tapasi lyödä muita pelaajia METALLISELLA tuumamitalla ja nauroi samalla. Teki jälkeenpäin mieli möyhentää jätkä pahemman kerran...
Onko teillä tullut koskaan vastaan todella huonoa häviäjää ja/tai hullua pelaajaa? Miten olette asiaan reagoineet?
Oma kokemus: Muistan nuoruudestani erään todella erikoisen pelaajan, joka tapasi lyödä muita pelaajia METALLISELLA tuumamitalla ja nauroi samalla. Teki jälkeenpäin mieli möyhentää jätkä pahemman kerran...
- Henri Ketonen
-
Elf & Goblin
Mua ärsyttää just sellatteet jokka voittaa, Ja juhlii sitä kuukauden päästäkkin, kun pelataan huvipelei...
Mutta sit kun häviää, niin alkaa itku tulee melkein... Mut jos todella häviää, Niin ei siittä tartte suuttua, mutta ei ihan sillainkaan, et mitä välii sil on?
Niin ja onneksi sellaista pelaajaa en ole tavannut
Mutta sit kun häviää, niin alkaa itku tulee melkein... Mut jos todella häviää, Niin ei siittä tartte suuttua, mutta ei ihan sillainkaan, et mitä välii sil on?
Niin ja onneksi sellaista pelaajaa en ole tavannut
Viimeksi muokannut Elf & Goblin, Ke 14.07.2004 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
no se kyllä vähän ärsytti yhessä pelissä mua kun ekalla vuorolla mun predator tuhoutui eikä se edes kerinnyt liikkua saatikka ampua. mutta minä ainakin otan häviön ihan rauhallisesti.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Rectunator
-
Monoliitti
- Viesti:
maelis sanoi:
Kadehdin heitä, jotka osaavat pitää meteliä ja rikkoa tavaroita häviönsä vuoksi. Se on nimittäin viihdettä
rikkoo figut jotka vie noin koko lompakon..
älytöntä!!
maelis on oikeassa ..
viihdettä viihdettä!..
Kadehdin heitä, jotka osaavat pitää meteliä ja rikkoa tavaroita häviönsä vuoksi. Se on nimittäin viihdettä
rikkoo figut jotka vie noin koko lompakon..
älytöntä!!
maelis on oikeassa ..
viihdettä viihdettä!..
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Ärsyttäviä ovat myös ihmiset jotka sanovat seuraavasti: "No niin nyt lantikka ampuu eikä kuitenkaan osu" Jos osuu niin tulee tälläinen: "Oho se osu *iva naurua*" ja jos ei osu: "No niin mitä mä sanoin, p*****.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Tuo on yleensä kuulunut pelin henkeen, ainakin kun itse olen pelaillutsakcris kirjoitti:Ärsyttäviä ovat myös ihmiset jotka sanovat seuraavasti: "No niin nyt lantikka ampuu eikä kuitenkaan osu" Jos osuu niin tulee tälläinen: "Oho se osu *iva naurua*" ja jos ei osu: "No niin mitä mä sanoin, p*****.
- Kynä-ääliö
- Air Defence
Itse olen kokolailla uusinaama koko figuskenessä mutta asenteeni on pelissä kuin pelissä se että tappiosta oppii enemmän kuin voitosta. Eli kun saat turpaan tyhmyytesi/virheesi takia niin ellet sitten ole totaalinen koomapotilas niin takuulla opit jotain
jos voittaa niin kivaahan se on mutta eipä se paljon opeta, paitsi että se taktiikka toimi..ainakin silläkertaa.
-
Höpsönassukka
Mikäli pelin aikana jälkeen esiintyy, kiukuttelua, kiistelyä, kiusaamista, tavaroiden paiskomista, rikkomista, itkemistä, puhumattakaan fyysisestä kontaktista läpsimällä yms. niin se on varma osoitus siitä että harrastuksen alaikäräja on alittunut rankasti.
Jos leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
Jos leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Minä ainakin myönnän, että välillä tulee oltua vähän huono häviäjä, varsinkin jos on tullut turpaan samalta armeijalta useita kertoja peräkkäin tai jos nopat ovat olleet niin persiistä että.
Koskaan ei ole tavaroita lennellyt, vaan yleensä on tullut hiljaa mielessä kiroiltua, että "prkle, jos olisi tehnyt sitä ja tätä jne.."
Kannattaa kyllä joskus kiroilla häviötä, koska sitten kun valloittaa Sen jonkin ylitsepääsemättömän esteen, niin ai ai, sitten on hyvä mieli.
Sitä tietää, että häviöllä tai voitolla ei ole merkitystä, vaan tärkeintä on pelaaminen ja sitä kautta syntyvä hauskan pito, mutta kuitenkin..
Koskaan ei ole tavaroita lennellyt, vaan yleensä on tullut hiljaa mielessä kiroiltua, että "prkle, jos olisi tehnyt sitä ja tätä jne.."
Kannattaa kyllä joskus kiroilla häviötä, koska sitten kun valloittaa Sen jonkin ylitsepääsemättömän esteen, niin ai ai, sitten on hyvä mieli.
Sitä tietää, että häviöllä tai voitolla ei ole merkitystä, vaan tärkeintä on pelaaminen ja sitä kautta syntyvä hauskan pito, mutta kuitenkin..
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
So don't blame me, I just work here"