"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hullut pelaajat ja huonot häviäjät...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tanan

Hullut pelaajat ja huonot häviäjät...

Viesti Kirjoittaja Tanan »

En tiedä onko tämä oikea foorumi tästä asiasta keskustelemiseen, moderaattorit sulkekoon tarvittaessa...

Onko teillä tullut koskaan vastaan todella huonoa häviäjää ja/tai hullua pelaajaa? Miten olette asiaan reagoineet?

Oma kokemus: Muistan nuoruudestani erään todella erikoisen pelaajan, joka tapasi lyödä muita pelaajia METALLISELLA tuumamitalla ja nauroi samalla. Teki jälkeenpäin mieli möyhentää jätkä pahemman kerran...
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Onhan tuota tullut nähtyä esim. kun kahden pelikaverini välillä tulee yleensä tappelu jossain vaiheessa peliä jonka seurauksena peli päättyy yleensä siihen. On sitä kyllä kauhea katsoa kun pelikaverit moukaroivat toisiaan. :D
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

joo tuota, 3/4 lähellä asuvista vastustajista ovat huonoja häviäjiä.(BTW he häviävät aina)
onneksi on se yksi jonka kanssa on tasaista ja hauskaa... eikä ketuta edes häviäminen hänelle.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Minusta hyvä häviäjä manaa häviötään kunnolla ja esim. puree nyrkkiään kiukuissaan. Tylsäähän sellainen "mjoo, hävisin, entä sitten?" on.
zqmfgb
Elf & Goblin

Viesti Kirjoittaja Elf & Goblin »

Mua ärsyttää just sellatteet jokka voittaa, Ja juhlii sitä kuukauden päästäkkin, kun pelataan huvipelei...
Mutta sit kun häviää, niin alkaa itku tulee melkein... Mut jos todella häviää, Niin ei siittä tartte suuttua, mutta ei ihan sillainkaan, et mitä välii sil on?
Niin ja onneksi sellaista pelaajaa en ole tavannut
Viimeksi muokannut Elf & Goblin, Ke 14.07.2004 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

no se kyllä vähän ärsytti yhessä pelissä mua kun ekalla vuorolla mun predator tuhoutui eikä se edes kerinnyt liikkua saatikka ampua. mutta minä ainakin otan häviön ihan rauhallisesti.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Jos pelin lopputulos on jokun muu kuin massacre minulle niin alan heittelemään niin omia kuin vastustajankin figuja. Soitan hänen äidille ja valitan että hänen lapsensa osaa pelata liian hyvin. Sitten sytytän vastustajan tuleen.
The small boys have come to see me hang
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Kadehdin heitä, jotka osaavat pitää meteliä ja rikkoa tavaroita häviönsä vuoksi. Se on nimittäin viihdettä :D
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Todella hyviä juttuja :). Ovatko muut törmänneet "tätä peliä ei lasketa sun voitoksi koska pelattiin väärin" -tyyppeihin? Voitto (leikkimielisessä?) noppapelissä on selvästi hyvin vakava asia...
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Eli täällä kaikki kehuvat nitä joilla ole hiventäkään kanttia myöntää että hävisivät. Se o naurettavaa että hävitessään ryhtyy vinettämään ja ulisemaan. Kun tulee turpaan niin se pitää kestää.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

maelis sanoi:
Kadehdin heitä, jotka osaavat pitää meteliä ja rikkoa tavaroita häviönsä vuoksi. Se on nimittäin viihdettä :D

rikkoo figut jotka vie noin koko lompakon..
älytöntä!!
maelis on oikeassa ..
viihdettä viihdettä!..
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

niin, minulla kävi vastaavanlainen tapaus. Kaveria ei ilmesesti peli kiinnostanut, ja yritti tähdätä figujani pingispallolla paiskoen......
Osuikin.......
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Ärsyttäviä ovat myös ihmiset jotka sanovat seuraavasti: "No niin nyt lantikka ampuu eikä kuitenkaan osu" Jos osuu niin tulee tälläinen: "Oho se osu *iva naurua*" ja jos ei osu: "No niin mitä mä sanoin, p*****.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Ainoa "hullu" tapaus on erään kaverini pikkuveli, joka alkoi itkemään ja huutamaan kun necron warruni ampuivat about 1/3 hänen genestealereistaan... Sen jälkeen ei ole sen jätkän kanssa tullut pelattua.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

sakcris kirjoitti:Ärsyttäviä ovat myös ihmiset jotka sanovat seuraavasti: "No niin nyt lantikka ampuu eikä kuitenkaan osu" Jos osuu niin tulee tälläinen: "Oho se osu *iva naurua*" ja jos ei osu: "No niin mitä mä sanoin, p*****.
Tuo on yleensä kuulunut pelin henkeen, ainakin kun itse olen pelaillut :).
- Kynä-ääliö
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Luojan kiitos warhammereita ei oltu keksitty silloin kun minä olin pieni! Siinä olisi häviön sattuessa lantikka joutunut monta kertaa törmäyskurssille parvekkeen kaiteen kanssa...
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Itse olen kokolailla uusinaama koko figuskenessä mutta asenteeni on pelissä kuin pelissä se että tappiosta oppii enemmän kuin voitosta. Eli kun saat turpaan tyhmyytesi/virheesi takia niin ellet sitten ole totaalinen koomapotilas niin takuulla opit jotain ;) jos voittaa niin kivaahan se on mutta eipä se paljon opeta, paitsi että se taktiikka toimi..ainakin silläkertaa.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Eräs kaveri on huono häviäjä ja alkaa mököttämään kun häviää. On ''vähän'' peemäistä pelata jos toinen suuttuu hävitessäään.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Mikäli pelin aikana jälkeen esiintyy, kiukuttelua, kiistelyä, kiusaamista, tavaroiden paiskomista, rikkomista, itkemistä, puhumattakaan fyysisestä kontaktista läpsimällä yms. niin se on varma osoitus siitä että harrastuksen alaikäräja on alittunut rankasti.

Jos leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Minä ainakin myönnän, että välillä tulee oltua vähän huono häviäjä, varsinkin jos on tullut turpaan samalta armeijalta useita kertoja peräkkäin tai jos nopat ovat olleet niin persiistä että.
Koskaan ei ole tavaroita lennellyt, vaan yleensä on tullut hiljaa mielessä kiroiltua, että "prkle, jos olisi tehnyt sitä ja tätä jne.."

Kannattaa kyllä joskus kiroilla häviötä, koska sitten kun valloittaa Sen jonkin ylitsepääsemättömän esteen, niin ai ai, sitten on hyvä mieli.

Sitä tietää, että häviöllä tai voitolla ei ole merkitystä, vaan tärkeintä on pelaaminen ja sitä kautta syntyvä hauskan pito, mutta kuitenkin..
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”