"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldareista

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
-YarricK-

Eldareista

Viesti Kirjoittaja -YarricK- »

Eldareilla on ase Shunkkien catapult tai joku semmonen. Nii kun siinä on toi assault 2 niin eihän siitä tule 2" räjähdys
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

--- Ei todellakaan... Assault-aseiden säännöt sääntökirjan sivulla 57, oikea alalaita.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Kuka tuommoista on sanonut :D Se tarkoittaa että voit ampua aseella 2 kertaa vaikka liikkuisitkin.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
-YarricK-

Viesti Kirjoittaja -YarricK- »

yks kaveri.
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

--- Kaverit nyt voi sanoa kaikenlaista... Kannattaa aina pyytää kaveria osoittamaan kohta sääntökirjasta kun jokin kuulostaa oudolta! ;)

Jos sääntökirja on unothunut kotiin niin ettei pystytä todistamaan puoleen taikka toiseen, niin joko annat periksi tai ratkaisette asian noppalla/lanttilla/pitkäällä tikulla/kivi-paperi-sakset/tms. Voittajan tulkinta pitää sen pelin loppuun... Pelin jälkeen sääntö voidaan sitten tarkistaa sääntökirjasta/FAQeista/online-palstoilta. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Säännöt”