Eldareista
Eldareista
Eldareilla on ase Shunkkien catapult tai joku semmonen. Nii kun siinä on toi assault 2 niin eihän siitä tule 2" räjähdys
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
--- Kaverit nyt voi sanoa kaikenlaista... Kannattaa aina pyytää kaveria osoittamaan kohta sääntökirjasta kun jokin kuulostaa oudolta! 
Jos sääntökirja on unothunut kotiin niin ettei pystytä todistamaan puoleen taikka toiseen, niin joko annat periksi tai ratkaisette asian noppalla/lanttilla/pitkäällä tikulla/kivi-paperi-sakset/tms. Voittajan tulkinta pitää sen pelin loppuun... Pelin jälkeen sääntö voidaan sitten tarkistaa sääntökirjasta/FAQeista/online-palstoilta. =)
Jos sääntökirja on unothunut kotiin niin ettei pystytä todistamaan puoleen taikka toiseen, niin joko annat periksi tai ratkaisette asian noppalla/lanttilla/pitkäällä tikulla/kivi-paperi-sakset/tms. Voittajan tulkinta pitää sen pelin loppuun... Pelin jälkeen sääntö voidaan sitten tarkistaa sääntökirjasta/FAQeista/online-palstoilta. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.