"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Psykologiasta

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Quintus

Psykologiasta

Viesti Kirjoittaja Quintus »

Eli siis. Minua on jo melkoisen tovin askarruttanut seuraavanlainen asia: HE:llä on taikalippu nimeltään standard of balance. Tämän lipun kuvauksessa mainitaan, että lippua kantava yksikkö SEKÄ btb oleva vastustaja ovat immuuneja psykologialle. Pelissähän on siis seitsemäm (7) eri pääpsykologiaa (fear, terror, stupidity, stubborn, unbreakable, hatred, frenzy). Eli siis tarkoittaako tämä nyt sitä, että esim. 12 Lohikäärme prinssiä rynnäköi 20:neen kääpiö slayeriin, ja jälkimmäiset eivät enää olekaan unbreakable? Ei tunnu mitenkään järkeenkäyvältä, mutta onko tuollainen mahdollista, vai onko jossain mainittu jotain, joka kumoaa tämän?
Dice are my best weapons.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Unbreakable status ei ole psykologiaa, vaan tekee yksikön psykoimmuuniksi jo ennestään. Standard of Balancella ei näin ollen ole vaikutusta slayereihin.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Murhe kirjoitti:Standard of Balancella ei näin ollen ole vaikutusta slayereihin.
Eikä unbreakablen kumoaminen taida muutenkaan olla mahdollista.
Averren kirjoitti:Jos HElffit kyseisellä lipulla taistelevät esim. Skeletoneja vastaan, niin kumoaako lippu Skeletonien rulen, jonka mukaan he hävitessään menettävät modeleita?
Oma järkeni sanoo, että ei kumoa.
Undead combat resolution woundit eivät todellakaan ole psykologiaa. Undead sääntöä ei voi kumota millään.
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 18.07.2004 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tästä tulikin mieleen eräs kysymys!

Jos HElffit kyseisellä lipulla taistelevät esim. Skeletoneja vastaan, niin kumoaako lippu Skeletonien rulen, jonka mukaan he hävitessään menettävät modeleita?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Tottakai ne ovat unbreakable, sen mukana kun tulee tuo immune to psychologykin. Eli tilanteessa vain dragon prinsseistä tulee immune to psychology. Käävät ovat jo ;).

Kts. sääntökirja s. 112 "Unbreakable"

EDIT: miten voin olla näin hidas...

EDIT2:
Averren kirjoitti:Tästä tulikin mieleen eräs kysymys!

Jos HElffit kyseisellä lipulla taistelevät esim. Skeletoneja vastaan, niin kumoaako lippu Skeletonien rulen, jonka mukaan he hävitessään menettävät modeleita?
Ei kumoa. Skeletonit (ja undeadit) ovat mm. immune psykologialle ja myös unbreakable. Tuota sääntöä on vain tasoitettu hieman...

Warhammer armies: Vampire counts s. 25
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Quintus

Entäs sitten, jos käyn kiinni vaikka mustaan kaartiin? Katoaako stubborn tai edes viha? Frenzyn ainakin luulisi saavan pois.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

katovat, koska ne ovat psykologiaa...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Quintus kirjoitti:Entäs sitten, jos käyn kiinni vaikka mustaan kaartiin? Katoaako stubborn tai edes viha? Frenzyn ainakin luulisi saavan pois.
Kaikki kolme menevät, ellei mainittu "even if immune to psychology" (esim. strigoi, screaming bell, yms)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Quintus

Kiitän valaisevista vastauksistanne. Arvostaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”