Psykologiasta
Psykologiasta
Eli siis. Minua on jo melkoisen tovin askarruttanut seuraavanlainen asia: HE:llä on taikalippu nimeltään standard of balance. Tämän lipun kuvauksessa mainitaan, että lippua kantava yksikkö SEKÄ btb oleva vastustaja ovat immuuneja psykologialle. Pelissähän on siis seitsemäm (7) eri pääpsykologiaa (fear, terror, stupidity, stubborn, unbreakable, hatred, frenzy). Eli siis tarkoittaako tämä nyt sitä, että esim. 12 Lohikäärme prinssiä rynnäköi 20:neen kääpiö slayeriin, ja jälkimmäiset eivät enää olekaan unbreakable? Ei tunnu mitenkään järkeenkäyvältä, mutta onko tuollainen mahdollista, vai onko jossain mainittu jotain, joka kumoaa tämän?
Dice are my best weapons.
Eikä unbreakablen kumoaminen taida muutenkaan olla mahdollista.Murhe kirjoitti:Standard of Balancella ei näin ollen ole vaikutusta slayereihin.
Undead combat resolution woundit eivät todellakaan ole psykologiaa. Undead sääntöä ei voi kumota millään.Averren kirjoitti:Jos HElffit kyseisellä lipulla taistelevät esim. Skeletoneja vastaan, niin kumoaako lippu Skeletonien rulen, jonka mukaan he hävitessään menettävät modeleita?
Oma järkeni sanoo, että ei kumoa.
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 18.07.2004 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tästä tulikin mieleen eräs kysymys!
Jos HElffit kyseisellä lipulla taistelevät esim. Skeletoneja vastaan, niin kumoaako lippu Skeletonien rulen, jonka mukaan he hävitessään menettävät modeleita?
Jos HElffit kyseisellä lipulla taistelevät esim. Skeletoneja vastaan, niin kumoaako lippu Skeletonien rulen, jonka mukaan he hävitessään menettävät modeleita?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Tottakai ne ovat unbreakable, sen mukana kun tulee tuo immune to psychologykin. Eli tilanteessa vain dragon prinsseistä tulee immune to psychology. Käävät ovat jo
.
Kts. sääntökirja s. 112 "Unbreakable"
EDIT: miten voin olla näin hidas...
EDIT2:
Warhammer armies: Vampire counts s. 25
Kts. sääntökirja s. 112 "Unbreakable"
EDIT: miten voin olla näin hidas...
EDIT2:
Ei kumoa. Skeletonit (ja undeadit) ovat mm. immune psykologialle ja myös unbreakable. Tuota sääntöä on vain tasoitettu hieman...Averren kirjoitti:Tästä tulikin mieleen eräs kysymys!
Warhammer armies: Vampire counts s. 25
Kaikki kolme menevät, ellei mainittu "even if immune to psychology" (esim. strigoi, screaming bell, yms)Quintus kirjoitti:Entäs sitten, jos käyn kiinni vaikka mustaan kaartiin? Katoaako stubborn tai edes viha? Frenzyn ainakin luulisi saavan pois.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt