"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Archaon (Project A 2004)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Muistan kyllä, kuin myös, että kysymyksen esittikin Skarsnak. :) Mutta säännöt ovat varmaan kaikille samat, tiesipä ne eli ei. GW onnistuu saamaan tuosta kisasta todellisen hatunnoston multa, mikäli he epäselvän tehtävänannon lisäksi kykenivät jättämään jotain noin oleellista mainitsematta itse säänöissä. :) Vaustaushan kuului Munterilta "
3. Liikkeet voivat esitellä niitä etukäteen, kilpaijat mielellään ei."

Tuo "mielellään" kumoaa minusta aika tehokkaati ehdottomuuden. Odotellaan jännityksellä, mitä seuraa ja alkaako jostain kuulu "soo soo" :)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Mielellään, GW suunnalta on aika lähellä "EI".. Jos työnantaja sanoo mielellään ei, et varmaan heti tee sitä mitä mielellään ei tehdä. En tiedä miten tarkkaa tän homman kanssa on, mutta yleensä jos jonkun järjestäjä sanoo mielellään ei, niin se on mielestäni aika selvää. Omalla riskillä sit. Mutta kuten sanoin, mulle on ihan sama.

Moi
Hope is a serum that never heals
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Yksi sana: Kaunista! Totaalisen kaunista.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Vad fan!! Mahtava! Hieno miekka ja beissi on kuin onkin makee vaikken kyllä keksi että missä tuollasta toxicwastekamaa on. Ehkä jossain chaoksen realmeisa.. jokatapauksessa lykkyä, todella hieno figu =)
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

The Witch king kirjoitti:Erittäin hienoa työtä. Hyvä, ettet sortunut Archaonin maalaamisessa peruskaavoihin värien valinnassa.
Jaah että välillä mielipide näinkin päin. Kiitos siitä. Kilpeä korjailin vielä kuvien ottamisen jälkeen.

Oma moka jos tulkitsen sanamuotoa "mielellään" väärin. En tosin usko että tämä minkään WD:n sivuille päätyy, joten luulisi olevan GW:le yksi hailee mitä Sotussa turinoin. Voinhan olla väärässäkin, mutta toivottavastyi en. Jokatapauksessa tehtävänannon on joku kirjoitellut Bugman's päissään. Sen verran sekavaa toimintaa.

Kiitos kuitenkin kaikille palautetta antaneille, toki lisääkin saa kirjoitella.

[Editointi]
rec0n kirjoitti:Uskomattoman hieno figu&kokonaisuus.
Ainoa asia mikä pistää silmään on vyötäröltä roikkuvassa chainmailissa olevat vaaleammat kohdat.
Mielestäni nmm-chainmailia on erittäin vaikea maalata. Vaaleammat kohdat ovat vain potentiaalisia valon kokonaisheijastuksia.
Nasse R kirjoitti:maalaus on LOISTAVAA ja se basen-- --mistä lie tehtykkään. Arvosanan saat tuosta heittämällä heitetyn 10!
Base on green stuffia.
Naldor kirjoitti:No aika tylsähkö ukko, mutta kai se nyt kisoihin kelpaa, vaikka ei kyllä ole mielestäni ole parasta laatua (itse en kummiskaan parempaa osaisi tehdä).
Tylsä, totta kun näin jälkeenpäin ajattelee. Parasta laatua? Kenen parasta laatua? Noo antaa olla.
Aapel1 kirjoitti:Kannattaisi muuttaa tuota alustan värejä-- --Arskahan on jumalten suosikki.
Kiitos, toteuttamisen arvoinen idea, tosin figu ei ole täälähetkellä hallussani.
Thelacan kirjoitti:Se johtuupi tästä.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later
Totta, yahoolla on jonkin näköinen kävijärajoitin. Kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan jos ei näy.
Kid Loco kirjoitti:Hieno on, mutta ekassa viestissä jo mainitut kritiikit pitävät kyllä melko lailla kutinsa...itse pyrkisin pyrkisin hieman "fantasiamaisempaan" tunnelmaan vahvoilla kontrasteilla, värivalinnoilla jne...kyllä tuo realistisempikin toteutus toimii, mutta jotain jää vain puuttumaan. Tämä siis näin kisan voiton kannalta ajateltuna!
Jos vilkaiset aiempia maalaamiani figuja (esim. Zirgit, goblin shaman) voit huomata harrastavani ultimate high contrast maalausta. Yritin tästä hieman eroon tietoisesti. Luonnossa varjostukset ovat hieman tummempia kuin kuvissa.[/editointi]
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Whoah!!! Tuo on hienoin Iso Arska, minkä oon koskaa nähnyt. Pointsit siitä ;)
NMM on aivan sanoinkuvaamattoman upeaa... siinä ei oo mitää valittamista :)
Miekka on upea kuin myös viitta ja beissi.
Uskomatonta työtä. Good Work :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Onpa nätti!

Tuo NMM on rautaa! Voisitko selventää mitä värejä olet käyttänyt tuon horisonttirajan "alareunaan".
Kysymys on vähän tyhmä, mutta se on todella hieno!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Tuota, koko panssari on maalattu käyttäen Vallejon mustaa ja valkoista. As simple as that. Paitsi että alaspäin olevissa kohdissa on mukana dark angels greeniä heijastamassa vihreää basea. (mikäli nyt tarkoitit noita "polvisuojia")
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Kid Loco

Viesti Kirjoittaja Kid Loco »

Jos vilkaiset aiempia maalaamiani figuja (esim. Zirgit, goblin shaman) voit huomata harrastavani ultimate high contrast maalausta. Yritin tästä hieman eroon tietoisesti. Luonnossa varjostukset ovat hieman tummempia kuin kuvissa.
Niinpä näkyy, itse asiassa tuo kontrastin kommentointini kohdistui lähinnä viittaan, jossa olisin ITSE käyttänyt jonkin sortin freehandiä ja värikikkoja..on meinaan sen verran hallitseva osa figussa.

Toisaalta kyllä hyvä että pelkistetty viitta vie huomiota enemmän itse panssariin, joka onkin mielestäni varsin hienoa jälkeä!
Tsumppi

Viesti Kirjoittaja Tsumppi »

Todella tyylikäs figu! NMM mykistävää, aluksi katsoin että olisi maalattu metallimaalein (älä käsitä väärin, tarkoitan tällä hyvää). Mutta todellakin aivan upeaa työtä. Tykkäsin ite basesta paljon, ja ei tuo nyt mun mielestä mitenkään tylsä oo. Ainoa moite on kilven "kultaiset" kohdat. Mutta vielä toistaakseni itseäni upeaa työtä.
Tsumppi = Densu
welho

Viesti Kirjoittaja welho »

no huhhuh! hemmetin siisti maalaus! :) todella hienoa työtä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”