3. Liikkeet voivat esitellä niitä etukäteen, kilpaijat mielellään ei."
Tuo "mielellään" kumoaa minusta aika tehokkaati ehdottomuuden. Odotellaan jännityksellä, mitä seuraa ja alkaako jostain kuulu "soo soo"
Jaah että välillä mielipide näinkin päin. Kiitos siitä. Kilpeä korjailin vielä kuvien ottamisen jälkeen.The Witch king kirjoitti:Erittäin hienoa työtä. Hyvä, ettet sortunut Archaonin maalaamisessa peruskaavoihin värien valinnassa.
Mielestäni nmm-chainmailia on erittäin vaikea maalata. Vaaleammat kohdat ovat vain potentiaalisia valon kokonaisheijastuksia.rec0n kirjoitti:Uskomattoman hieno figu&kokonaisuus.
Ainoa asia mikä pistää silmään on vyötäröltä roikkuvassa chainmailissa olevat vaaleammat kohdat.
Base on green stuffia.Nasse R kirjoitti:maalaus on LOISTAVAA ja se basen-- --mistä lie tehtykkään. Arvosanan saat tuosta heittämällä heitetyn 10!
Tylsä, totta kun näin jälkeenpäin ajattelee. Parasta laatua? Kenen parasta laatua? Noo antaa olla.Naldor kirjoitti:No aika tylsähkö ukko, mutta kai se nyt kisoihin kelpaa, vaikka ei kyllä ole mielestäni ole parasta laatua (itse en kummiskaan parempaa osaisi tehdä).
Kiitos, toteuttamisen arvoinen idea, tosin figu ei ole täälähetkellä hallussani.Aapel1 kirjoitti:Kannattaisi muuttaa tuota alustan värejä-- --Arskahan on jumalten suosikki.
Totta, yahoolla on jonkin näköinen kävijärajoitin. Kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan jos ei näy.Thelacan kirjoitti:Se johtuupi tästä.Access to this site will be restored within an hour. Please try again later
Jos vilkaiset aiempia maalaamiani figuja (esim. Zirgit, goblin shaman) voit huomata harrastavani ultimate high contrast maalausta. Yritin tästä hieman eroon tietoisesti. Luonnossa varjostukset ovat hieman tummempia kuin kuvissa.[/editointi]Kid Loco kirjoitti:Hieno on, mutta ekassa viestissä jo mainitut kritiikit pitävät kyllä melko lailla kutinsa...itse pyrkisin pyrkisin hieman "fantasiamaisempaan" tunnelmaan vahvoilla kontrasteilla, värivalinnoilla jne...kyllä tuo realistisempikin toteutus toimii, mutta jotain jää vain puuttumaan. Tämä siis näin kisan voiton kannalta ajateltuna!
Niinpä näkyy, itse asiassa tuo kontrastin kommentointini kohdistui lähinnä viittaan, jossa olisin ITSE käyttänyt jonkin sortin freehandiä ja värikikkoja..on meinaan sen verran hallitseva osa figussa.Jos vilkaiset aiempia maalaamiani figuja (esim. Zirgit, goblin shaman) voit huomata harrastavani ultimate high contrast maalausta. Yritin tästä hieman eroon tietoisesti. Luonnossa varjostukset ovat hieman tummempia kuin kuvissa.