Anointedista
- puolisukeltaja
Anointedista
Kysyisin vaan että onko kyseistä SoC-figua myynnissä GW:llä tai missään muuallakaan, vai pitääkö se konffata ite jostai kaamoksen äijästä? Ja jos on myynnissä niin kuinkahan paljon hintaa herralla olisi?
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
The Scientist
Tjaa, onko Anointedin sanottu olevan norm. haltian mittainen?
Itse olen ajatellut epelistä vähän pidempää ja "raskastekoisempaa".
Joko kokonaan GS:stä, tai sitten paljon kikkailua jonkin perus delfhahmon kanssa.
Joko kokonaan GS:stä, tai sitten paljon kikkailua jonkin perus delfhahmon kanssa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
The Scientist
Ei ole sanottu, mutta ei muistaakseni ole sanottu että se olisi joku raskaan sarjan mestari. Ja eihän missään ole sanottu, että pitäisi pilkuntarkasti seurata jokaista GW:n painettua sanaa (mikä tulisi olemaan todella, todella, todella raskasta). Itse ainakin pidän ko. figusta, mutta ehdin jo tehdä heroni/anointedini Slaanesh championin torsoon perustuen.Averren kirjoitti:Tjaa, onko Anointedin sanottu olevan norm. haltian mittainen?
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Ei sitä kai ole kukaan miksikään talon kokoiseksi sanonutkaan.Elanthor kirjoitti:Ei ole sanottu, mutta ei muistaakseni ole sanottu että se olisi joku raskaan sarjan mestari. Ja eihän missään ole sanottu, että pitäisi pilkuntarkasti seurata jokaista GW:n painettua sanaa (mikä tulisi olemaan todella, todella, todella raskasta). Itse ainakin pidän ko. figusta, mutta ehdin jo tehdä heroni/anointedini Slaanesh championin torsoon perustuen.Averren kirjoitti:Tjaa, onko Anointedin sanottu olevan norm. haltian mittainen?
Turha vääristellä sanojani.
Eikä GW siitä juuri ole informaatiota antanut.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
- The Captain
- Valvoja
IMO, tavallista pidempi ja vaarallisemman näköinen sanon minä. Kyllä siinä jotain näyttävää pitää ollaDrow kirjoitti:Niin, siis sehän on vaan normaali darkelffi jota joku slaanesh muija hieroo risiiniöljyllä, mitä eri näköä sillä pitäisi olla ??
Mutta kukin tehköön Anointedinsa kuten tykkää, niiin minäkin omani.
-
arsenaattori
Tuolta toi anoitted löytyis. http://uk.games-workshop.com/storefront ... Img=253562 Mun mielestä ei oo mikään hieno.
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
-
zakug_the_insane
Juu, kyllä tuo minunkin mielestäni pitää olla hieman tuhdimpi, onhan sillä T4, ja itse miellän aina kovan T:n kokoonAverren kirjoitti:IMO, tavallista pidempi ja vaarallisemman näköinen sanon minä. Kyllä siinä jotain näyttävää pitää ollaDrow kirjoitti:Niin, siis sehän on vaan normaali darkelffi jota joku slaanesh muija hieroo risiiniöljyllä, mitä eri näköä sillä pitäisi olla ??.
Mutta kukin tehköön Anointedinsa kuten tykkää, niiin minäkin omani.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
The Scientist
Vääristelinkö? No anteeksi sitten, ei nimittäin kuulu normaaleihin tapoihini.Averren kirjoitti:Ei sitä kai ole kukaan miksikään talon kokoiseksi sanonutkaan.Elanthor kirjoitti:Ei ole sanottu, mutta ei muistaakseni ole sanottu että se olisi joku raskaan sarjan mestari. Ja eihän missään ole sanottu, että pitäisi pilkuntarkasti seurata jokaista GW:n painettua sanaa (mikä tulisi olemaan todella, todella, todella raskasta). Itse ainakin pidän ko. figusta, mutta ehdin jo tehdä heroni/anointedini Slaanesh championin torsoon perustuen.Averren kirjoitti:Tjaa, onko Anointedin sanottu olevan norm. haltian mittainen?
Turha vääristellä sanojani.
Eikä GW siitä juuri ole informaatiota antanut.
"I don't know what I want, but I know how to get it."