Kuinka konffaan Flamerista Plasma Gunin
Kuinka konffaan Flamerista Plasma Gunin
Eli voisiko joku neuvoa kuinka tuo otsikossa kysytty asia tehdään
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
-
Slayer-3651
- Viesti:
Muokkaat Flameria niin ettei se muistuta enään Flameria niin voit sanoa että se mallintaa Plasmagunia...
Tosin se tarkoittaa että sinun olisi parempi tehdä kaikki armeijasi Plasmagunit Flamereista konvertoimalla, ettei ole erinäköisiä aseita vastustajaa sekoittamassa (vaikka sääntöteknisesti samoja ovatkin).
Tosin se tarkoittaa että sinun olisi parempi tehdä kaikki armeijasi Plasmagunit Flamereista konvertoimalla, ettei ole erinäköisiä aseita vastustajaa sekoittamassa (vaikka sääntöteknisesti samoja ovatkin).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Itse olen joskus rahapulassa konfannut plasmaguneja catachanien flamereista ja assault marinien plasmapistooleista. Varsin simppeli konversio. Liekkarista leikkaat bensakanisterin ja liekkarin suutimen irti. Leikkelet marinen plasmapistoolia siten, että siitä saa uuden piipun liekkarille. Liimaat paikoilleen ja plasmagun on valmis. Varsin karu sellainen, mutta kyllä sen erottaa plasmaguniksi muista erikoisaseista.
[OT] Pori Jazz rulettaa! [/OT]
[OT] Pori Jazz rulettaa! [/OT]
Comebackia pelaamisen eturintamaan...