"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka konffaan Flamerista Plasma Gunin

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Meitsi

Kuinka konffaan Flamerista Plasma Gunin

Viesti Kirjoittaja Meitsi »

Eli voisiko joku neuvoa kuinka tuo otsikossa kysytty asia tehdään
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
Slayer-3651
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slayer-3651 »

eipä taida moinen onnistua, ovat kyllä niin erilaiset aseet...
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Miksi juuri flameristä ? Kenelle plasmagun tulee (marine/IG?)
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Meitsi

Viesti Kirjoittaja Meitsi »

Tuolle kädettömälle mariinillehan se tulee
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Muokkaat Flameria niin ettei se muistuta enään Flameria niin voit sanoa että se mallintaa Plasmagunia...

Tosin se tarkoittaa että sinun olisi parempi tehdä kaikki armeijasi Plasmagunit Flamereista konvertoimalla, ettei ole erinäköisiä aseita vastustajaa sekoittamassa (vaikka sääntöteknisesti samoja ovatkin).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Itse olen joskus rahapulassa konfannut plasmaguneja catachanien flamereista ja assault marinien plasmapistooleista. Varsin simppeli konversio. Liekkarista leikkaat bensakanisterin ja liekkarin suutimen irti. Leikkelet marinen plasmapistoolia siten, että siitä saa uuden piipun liekkarille. Liimaat paikoilleen ja plasmagun on valmis. Varsin karu sellainen, mutta kyllä sen erottaa plasmaguniksi muista erikoisaseista.

[OT] Pori Jazz rulettaa! [/OT]
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Minä taas tein plasmani IGlle Catachan pattern-lasgunin varresta(eli piippu pois) ja flamerin siitä aivan kärki osasta.
MYYRÄ

Viesti Kirjoittaja MYYRÄ »

Helppoa on myös jos sattuu olemaan kaaosta keräileviä ystäviä joilla obliteraattoreita. Niistä jää usein yli plasmagunin tai pistoolin kärki jonka voi liittää vaikka boltterin etuosan tilalle. Pienellä puuhastuksella (ja tietenkin GS n lisäyksen jälkeen) plasmagun on syntynyt kuin itsestään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”