"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hobitti projekti!

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Hyvä, mutta siinä voisi olla vielä jokin sillan hajoittamis testi.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Niin joo, onhan siinä järkeä :). Onhan jousi tehokkaampi lyhyeltä kantamalta. Mutta menisikö skenu liian säädöksi? I mean olisiko sitten liian paljon muistettavaa?

Ja kiitos kehuista, pitää itsekin testata :). Ja Esgarothilaisina voi käyttää vaikka Rohanilaisia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Averren

Sauron The Great kirjoitti:Hyvä, mutta siinä voisi olla vielä jokin sillan hajoittamis testi.
Tuskin sitä tarvitaan, sillä ihmiset olivat itse poistaneet kirjassa siltansa.
Hobitti, eli sinne ja takaisin kirjoitti:"...sitten se kaarsi siltaa kohti ja pettyi pahan kerran! Silta oli poissa ja viholliset olivat saarella keskellä vettä..."
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Sauron The Great

Aivan. Juuri sitä minä tarkoitin. Että ihmiset voisivat yrittää tuhota siltansa ettei Smaug voisi käyttää sitä hyväkseen.
Mutta kyllä se kelpaa ihan tuollaisenaan sillä hehän tuhosivat sillan ennen Smaugin tuloa.
Viimeksi muokannut Sauron The Great, La 24.07.2004 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

Averren kirjoitti:Niin joo, onhan siinä järkeä :). Onhan jousi tehokkaampi lyhyeltä kantamalta. Mutta menisikö skenu liian säädöksi? I mean olisiko sitten liian paljon muistettavaa?

ei mun mielestä...mää ainakin sanoisin että se olisi hyvä rule... koska kun sää aatelt että smaug lentää ja semotis niin ei se oo helpo osua 18" (se on aika pitkä matka kun vertailee ukoon) mutta eihän oo mun sekenu....[/quote]
hmm... on se.
Averren

Alberth kirjoitti:
Averren kirjoitti:Niin joo, onhan siinä järkeä :). Onhan jousi tehokkaampi lyhyeltä kantamalta. Mutta menisikö skenu liian säädöksi? I mean olisiko sitten liian paljon muistettavaa?

ei mun mielestä...mää ainakin sanoisin että se olisi hyvä rule... koska kun sää aatelt että smaug lentää ja semotis niin ei se oo helpo osua 18" (se on aika pitkä matka kun vertailee ukoon) mutta eihän oo mun sekenu....
[/quote]

Vaikka se minun tekemäni onkin, on kaikilla oikeus huomautta korjauksista yms. :).

Mutta kuitenkin, se on vain 6+ millä ihmiset voivat siihen edes "osua" tehokkaasti. Tai siis voihan siihen toki osua muutenkin, mutta nuolet eivät ole silloin järin tehokkaita ;).
Mutta mitäs muut sanovat?
Minä lisään sen säännön toistaiseksi.

Alberth

noniiin...nyt vaikutaa realistisemalta...(mun mielestä)
hmm... on se.
Sauron The Great

Aika vähän muuten Hobitissa skenaarioksi sopivia kohtia...
Ainoat kunnon taistelu kohtaukset ovat kappaleissa pilvet repeytyvät, ja tulta ja vettä.
Alberth

kyll´ niitä riitä ihan hyvin...
ainkakin semosia pieniä skenuja...
hmm... on se.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Niin, ne ovat ihan mukavia. Ja monta hiiviskely skenaariota saa kirjasta aikaiseksi.

P.S. Kylläpä velipoika noita kappaleiden nimiä nyt laukoo! Ettei vain sattuisi olemaan kirja auki? ;)
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

tota noinaan voisin testata tuota skenua huomenna kun kaverini tulee meille.... tänään en ehdi koska pitää suunnitella oma skenu loppuu ja sillee....
Alberth

Valtsu kirjoitti:P.S. Kylläpä velipoika noita kappaleiden nimiä nyt laukoo! Ettei vain sattuisi olemaan kirja auki? ;)
nå eihän kaikki niitä lukuja osaa ulkoa..en ees minä osaa...;)
mutta mää kun luen kirjoja ruotsiksi niin mää osaan kaikki melken ulkoa...;)
hmm... on se.
Sauron The Great

Valtsu kirjoitti: P.S. Kylläpä velipoika noita kappaleiden nimiä nyt laukoo! Ettei vain sattuisi olemaan kirja auki? ;)
Pah! Hyvä että itse olet edes lukenut koko kirjaa. ;)
Alberth

eikös Valtsu oo lukenut Hobittia olenkaan :| nå nyt kipin kapin kirjastoon tai kotona kirjahylystä hobitti, ja ala lukemaan se...ei siinä kestä kun 2 päivää ja kirja on luetu läpi...(ite luin sen päivässä;))
hmm... on se.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Oonhan minä sen lukenut. Sain itse asiassa kiitettävän kun siitä esitelmän tein.
Lalalaa
Sauron The Great

Kyl se sen kai on lukenut mutta siitä taitaa olla aika kauan.
Itse olen lukenut sen ainakin kolme kertaa. :D
Alberth

nå hyvä niin...;) mutta takaisin tohon Hobitti projektiin....
hmm... on se.
Averren

bottiins kirjoitti:tota noinaan voisin testata tuota skenua huomenna kun kaverini tulee meille.... tänään en ehdi koska pitää suunnitella oma skenu loppuu ja sillee....
Olisin enemmän kuin kiitollinen jos testaisit :)!

Alberth

onko teilä joku Lohikäärme Smaugina vai miten aatelite sen siihen peliin tuoda mukaan...
hmm... on se.
Averren

Alberth kirjoitti:onko teilä joku Lohikäärme Smaugina vai miten aatelite sen siihen peliin tuoda mukaan...
Proxyttaa vaan oikein huolella. Ajattelin esim. Griffonia käyttää.

On se sen verran iso. Se on kuitenkin vain testipeli, niin hahmoilla ei ole niin väliä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”