Hobitti projekti!
-
Sauron The Great
Niin joo, onhan siinä järkeä
. Onhan jousi tehokkaampi lyhyeltä kantamalta. Mutta menisikö skenu liian säädöksi? I mean olisiko sitten liian paljon muistettavaa?
Ja kiitos kehuista, pitää itsekin testata
. Ja Esgarothilaisina voi käyttää vaikka Rohanilaisia.
Ja kiitos kehuista, pitää itsekin testata
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Tuskin sitä tarvitaan, sillä ihmiset olivat itse poistaneet kirjassa siltansa.Sauron The Great kirjoitti:Hyvä, mutta siinä voisi olla vielä jokin sillan hajoittamis testi.
Hobitti, eli sinne ja takaisin kirjoitti:"...sitten se kaarsi siltaa kohti ja pettyi pahan kerran! Silta oli poissa ja viholliset olivat saarella keskellä vettä..."
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
Sauron The Great
Aivan. Juuri sitä minä tarkoitin. Että ihmiset voisivat yrittää tuhota siltansa ettei Smaug voisi käyttää sitä hyväkseen.
Mutta kyllä se kelpaa ihan tuollaisenaan sillä hehän tuhosivat sillan ennen Smaugin tuloa.
Mutta kyllä se kelpaa ihan tuollaisenaan sillä hehän tuhosivat sillan ennen Smaugin tuloa.
Viimeksi muokannut Sauron The Great, La 24.07.2004 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Averren kirjoitti:Niin joo, onhan siinä järkeä. Onhan jousi tehokkaampi lyhyeltä kantamalta. Mutta menisikö skenu liian säädöksi? I mean olisiko sitten liian paljon muistettavaa?
ei mun mielestä...mää ainakin sanoisin että se olisi hyvä rule... koska kun sää aatelt että smaug lentää ja semotis niin ei se oo helpo osua 18" (se on aika pitkä matka kun vertailee ukoon) mutta eihän oo mun sekenu....[/quote]
hmm... on se.
[/quote]Alberth kirjoitti:Averren kirjoitti:Niin joo, onhan siinä järkeä. Onhan jousi tehokkaampi lyhyeltä kantamalta. Mutta menisikö skenu liian säädöksi? I mean olisiko sitten liian paljon muistettavaa?
ei mun mielestä...mää ainakin sanoisin että se olisi hyvä rule... koska kun sää aatelt että smaug lentää ja semotis niin ei se oo helpo osua 18" (se on aika pitkä matka kun vertailee ukoon) mutta eihän oo mun sekenu....
Vaikka se minun tekemäni onkin, on kaikilla oikeus huomautta korjauksista yms.
Mutta kuitenkin, se on vain 6+ millä ihmiset voivat siihen edes "osua" tehokkaasti. Tai siis voihan siihen toki osua muutenkin, mutta nuolet eivät ole silloin järin tehokkaita
Mutta mitäs muut sanovat?
Minä lisään sen säännön toistaiseksi.
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
Olisin enemmän kuin kiitollinen jos testaisitbottiins kirjoitti:tota noinaan voisin testata tuota skenua huomenna kun kaverini tulee meille.... tänään en ehdi koska pitää suunnitella oma skenu loppuu ja sillee....
Proxyttaa vaan oikein huolella. Ajattelin esim. Griffonia käyttää.Alberth kirjoitti:onko teilä joku Lohikäärme Smaugina vai miten aatelite sen siihen peliin tuoda mukaan...
On se sen verran iso. Se on kuitenkin vain testipeli, niin hahmoilla ei ole niin väliä.