Kysymys: milloin...
-
tazallmighty
Kysymys: milloin...
...ne uudet space marinet ilmestyy (tai se codex) kun ajattelin ottaa toka armeijaks black templarit, että tuleeko niiden chapter siihen kirjaan kun mun mielestä se ei tainnu olla siinä vanhassa?
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
-
tazallmighty
Siis täysin uusia?
Ei ole vielä varmaa tietoa, tuskin on tulossa vuosiin ainakaan... Jotain huhua on ollut vähän Demiurgeista, eli ns 40k "kääpiö" rodusta.
Ei ole vielä varmaa tietoa, tuskin on tulossa vuosiin ainakaan... Jotain huhua on ollut vähän Demiurgeista, eli ns 40k "kääpiö" rodusta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
tazallmighty
Tämä oli alkuperäinen suunnitelma, mutta ilmeisesti Codex: Alienhunters (tai mikä lieneekään lopullinen nimi) siirtyy ainakin vuodella.Zherec kirjoitti:Uskoisin tulevan ensivuonna. Eivätkös DH:t tulleet viimevuonna ja WH:t tänävuonna?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."