"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys: milloin...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
tazallmighty

Kysymys: milloin...

Viesti Kirjoittaja tazallmighty »

...ne uudet space marinet ilmestyy (tai se codex) kun ajattelin ottaa toka armeijaks black templarit, että tuleeko niiden chapter siihen kirjaan kun mun mielestä se ei tainnu olla siinä vanhassa?
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
tazallmighty

siis unohtakaa tuo kyssäri
eli tuleeko seuraavaan edikkaan mitään uusia armeijoita
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Siis täysin uusia?
Ei ole vielä varmaa tietoa, tuskin on tulossa vuosiin ainakaan... Jotain huhua on ollut vähän Demiurgeista, eli ns 40k "kääpiö" rodusta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
tazallmighty

semmoset bolt pistol ja joku sähköshokki-kirves yhdistelmä näyttäis varmaan oikein tyylikkäältä
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

No Xeno Hunterit ainakin ovat tulossa joskus hamassa tulevaisuudessa...
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Ordo Xenos aka. Alien Hunters aka. Deathwatch.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Uskoisin tulevan ensivuonna. Eivätkös DH:t tulleet viimevuonna ja WH:t tänävuonna?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Zherec kirjoitti:Uskoisin tulevan ensivuonna. Eivätkös DH:t tulleet viimevuonna ja WH:t tänävuonna?
Tämä oli alkuperäinen suunnitelma, mutta ilmeisesti Codex: Alienhunters (tai mikä lieneekään lopullinen nimi) siirtyy ainakin vuodella.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”