"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Crom the Conqueror

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gorbag
Viesti:

Crom the Conqueror

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Kyllähän tuo pelifiguna menee vallan mainiosti. korostukset ovat vain liian töksähteleviä joten lisäämällä kerrosten määrää niin alkaisi näyttää paljon paremmalta.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Ico
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ico »

Tänne galleriaanhan tulee uusia figuja kuin sieniä sateella!
Haarniska on mun mielestä ihan hieno, samoin nuo sarvet. eikös crom ole undivided- pomo?
Tosta armorista nimittäin tulee ohan mieleen nurgle, muutenkin koko figussa on vähän meneillään semmonen "sairas" fiilis.
Noi ylipäätään hieno nappi
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Noh, pelifiguksi kelpoa tavaraa. Vaikka onkin mielestäni aivan liian Nurgle, jotain tummaa korostusta armorin pintaan niin se tekisi siitä enemmän Kromin, vaikkakin olet ehkä figun nurgle loortiksi maalannut..
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

Ihan kelpo suoritus. Haarniskan highlittaukset ja muut onnistunut hyvin.. Ehkä eniten kyllä tykkään kilvestä.
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
Gorbag
Viesti:

propsit Icolle tosta arvauksesta. Nurgleahan minä hieman hain tossa figussa.
Vaikka tästä ei tuu loordi vaan exalted champpa :P
Kamera kyllä kadotti osan noista highlaiteista jonnekin... Noh pitänee yrittää uudestaan.

ps: Saako rackhamin ukkoja mistään kaupoista Suomessa?
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Sotataidostahan niitä http://www.sotataito.com
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

nööh, ihan nätti, mutta highlightit ovat jossain ihan muualla... siis kyllä niitä tässä figussa on, mutta.. ne näyttää vähän oudoilta (tai siiten minä olen outo?? :D ) juuh, mutta kelpo pelinappula ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
ma_RSka

Viesti Kirjoittaja ma_RSka »

Hey kaveri, et ole ainoa joka maalaa hurjan paksuilla maaleilla, ohenna niitä KUNNOLLA. Ja sitten pikku vinkki, älä tee varjostuksia pelkällä mustalla maalilla vaan sekoita esim. vihreään sen vasta väriä punaista, johon on lisäksi sekoitettu hieman mustaa sitten alat ihan normaalisti vähentämään sitä punamustan märäää jotta saaat lopuksi vihreän highliten. Mutta kai tuo ukko toimii peli kentällä.

Ja teille muille ja miksi ei maalarillekin, miksi kaikki vihreä yhdistetään automaatttisesti nurgleen. Itselleni ei tullut lainkaan nurgle mieleen tuosta nappulasta, sillä nurglet on rupisia ja ruosteisia, lisäksi niistä tulee kasvaa paiseita ja vaikkapa kypärä reijästä tunkeutua mato, se on nurglea.
Minä en tuollaista kekkulia pelkää!
Gorbag
Viesti:

ekana siis yritin ihan vilpittömästi maalata ohennetuilla maaleilla. Maalasin catachan greenillä ohuen basecoatin parina kerrroksena ja sitten washilla tummensin. Lopuksi figusta oli tullut jotenkin harmaa ja väritön. Sitten meni hermot ja aloin käyttää kaikenmaailman inkkejä sunmuita. :(

GorEdit: Olen työstämässä inquisitorin crusader henchmania, tulee valmiiksi tänään, joten olkaa valmiina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”