Crom the Conqueror
Crom the Conqueror
tuolla se sitten ois http://img69.photobucket.com/albums/v20 ... t=crom.jpg
Tänne galleriaanhan tulee uusia figuja kuin sieniä sateella!
Haarniska on mun mielestä ihan hieno, samoin nuo sarvet. eikös crom ole undivided- pomo?
Tosta armorista nimittäin tulee ohan mieleen nurgle, muutenkin koko figussa on vähän meneillään semmonen "sairas" fiilis.
Noi ylipäätään hieno nappi
Haarniska on mun mielestä ihan hieno, samoin nuo sarvet. eikös crom ole undivided- pomo?
Tosta armorista nimittäin tulee ohan mieleen nurgle, muutenkin koko figussa on vähän meneillään semmonen "sairas" fiilis.
Noi ylipäätään hieno nappi
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Sotataidostahan niitä http://www.sotataito.com
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Hey kaveri, et ole ainoa joka maalaa hurjan paksuilla maaleilla, ohenna niitä KUNNOLLA. Ja sitten pikku vinkki, älä tee varjostuksia pelkällä mustalla maalilla vaan sekoita esim. vihreään sen vasta väriä punaista, johon on lisäksi sekoitettu hieman mustaa sitten alat ihan normaalisti vähentämään sitä punamustan märäää jotta saaat lopuksi vihreän highliten. Mutta kai tuo ukko toimii peli kentällä.
Ja teille muille ja miksi ei maalarillekin, miksi kaikki vihreä yhdistetään automaatttisesti nurgleen. Itselleni ei tullut lainkaan nurgle mieleen tuosta nappulasta, sillä nurglet on rupisia ja ruosteisia, lisäksi niistä tulee kasvaa paiseita ja vaikkapa kypärä reijästä tunkeutua mato, se on nurglea.
Ja teille muille ja miksi ei maalarillekin, miksi kaikki vihreä yhdistetään automaatttisesti nurgleen. Itselleni ei tullut lainkaan nurgle mieleen tuosta nappulasta, sillä nurglet on rupisia ja ruosteisia, lisäksi niistä tulee kasvaa paiseita ja vaikkapa kypärä reijästä tunkeutua mato, se on nurglea.
Minä en tuollaista kekkulia pelkää!
ekana siis yritin ihan vilpittömästi maalata ohennetuilla maaleilla. Maalasin catachan greenillä ohuen basecoatin parina kerrroksena ja sitten washilla tummensin. Lopuksi figusta oli tullut jotenkin harmaa ja väritön. Sitten meni hermot ja aloin käyttää kaikenmaailman inkkejä sunmuita. 
GorEdit: Olen työstämässä inquisitorin crusader henchmania, tulee valmiiksi tänään, joten olkaa valmiina.
GorEdit: Olen työstämässä inquisitorin crusader henchmania, tulee valmiiksi tänään, joten olkaa valmiina.