"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Runen eka Showcase! (älkää paljoa odotelko)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rune
Peliporukkavalvoja

Runen eka Showcase! (älkää paljoa odotelko)

Viesti Kirjoittaja Rune »

Whii! Nyt kun menin ja ostin reaperin figuja kourallisen 'conista, niin pakko niitä oli maalata ihan vain maalauksen pakosta. Reaper, jos joku, vie tosiaan mennessään. ;) Ihania figuja. Sitten kun vielä opin samalla tekemään luntakin beisseihin, niin sitä ropsahti sitten ihan kunnolla.

Joo, kyseessä oli Dark heavens sarjan female assasin, jotain vastaavaa. Heti kun näin figun, ilmestyi selvä kuva päähäni: Tumma, murrettu viitta, blondit hiukset lumibeissillä. Näin sen pitää olla. Pistin undercoattiin heti kun pääsin kotiin, ja eilisen maalasin sitten tätä vehettä, mielestäni hyvinkin onnistuneesti. Ihmettelen vain, miksiköhän parissa kuvassa figu näyttää kamalan sotkuiselta...? Olisinkohan sählännyt undercoatin kanssa? Nooh, itse olen todella tyytyväinen viittaan, ihoon ja hiuksiin. Mutta metallit eivät sitten näytä oikein miltään, valitettavasti. Ja jotenkin figu oli aika omituinen. Reidessä on metalliset suojukset, kun taas sääressä näyttää ensin, että siinä olisi samanlaiset suojukset (jatkuvat koristeen jälkeen) mutta sitten nilkasta alaspäin ne näyttävät saappailta. En alkanut enää leikkimään ja arvuuttelemaan, mitä niiden nyt pitäisi olla, joten häivyttelin metallin ruskeaan. ;) Älkää ihmetelkö, siinä jos missä oli nopea ratkaisu. Eikä se kai niin kamalalta näytä.

Tässä on siis minun ensimmäinen showcase figuni, elikkä tätä ei ol tarkoitettukaan pelikäyttöön. Reaperin Grim Reaper oli toinen jonka ostin kanssa vain maalattavaksi, sitä voitte hetkisen odotella. ;)

Sivulta
Edestä (tämä kuva näyttää aika kamalalta... mistäköhän johtuu?)
Takaa

Kaikenlainen kommentti on suotavaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Kyllähän tuo oli ihan kiva, mutta ei mielestäni yllä hauep:in kanssa samalle tasolle. Metallit oli vähän paakkuisen näköiset. Viitta ja nuo ruskeat vaatteet kaipaisivat enemmän korostuksia/varjostuksia sillä nyt ne näyttää siltä kuin siinä olisi vain pohjamaali. Kyllä tuo silti on mukiinmenevä.
|ot| Samanlainen base kun mun kaaoswarruilla. 7 valmiina ;) |ot|
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Mutta kyllä minä tuota viittaa blendasin aivan järkyttävästi... Pitääpä blendata vähän lisää.

edit\\ Ghen'tos, kolme tuntia unta molempina öinä. ;) En minä järkevä ollut. Kavereiden kanssa ensin chillailtiin siinä Kaubamajan nurkalla ja seuraavaksi etsittiin tiloja ja nukuttiin siinä lautapeli-infon kohdalla. Ne pari tuntia. Mutta öisin sitä eloa (tai epäeloa) kaikkein eniten oli.

Lisäedit\\ Minä ainakin tykkäsin noista kasvoista... siis ihan sculptittunakin.
Viimeksi muokannut Rune, Ti 27.07.2004 12:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Olen sanonut sen ennen ja sanon sen nyt...Reaperin hemmot eivät osaa sculptata kasvoja. Hirveä mörkönenä sun muuta...Mutta muuten kiva figu. Metallit eivät toimi tollaisenaan tällä teemalla, ehkä jotain maanläheisempää. Viitta oli kiva, mutta ehkä pienoinen shade pohjalle auttaisi, semmoinen suht tumma. Muuten oikein mainiota tavaraa (miten oikein jaksoit suoraan 'conin jälkeen maalata ? Tai no eipä sua oikeastaan oikein yöllä siellä näkyny... Ehkä olit järkervä ja koisasit menemään..dunno). :)
Work out, in case future happens.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Oletko lakannut tuota? Meinaan mielestäni viitta kiiltelee hieman, en sitten tiedä onko näin. Itse pidän tämän figun parhaana ominaisuutena juuri kasvoja, siniset silmät luovat kivan vaikutelman ja luminen beissi sopii mielestäni tuollaiselle aika tummalle napille.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

ääh toi kyllä kiiltää viitan alareunasta aika lailla. Hieno kyllä muuten. Ihan showcasenakin.
Mielestäni warrusi oli kyllä hienompia. Jäi kyllä harmittamaan kun tuli viikon matkalta ja näin topiccisi Hauepista niin kuvat vaan näyttää Jippii 404 erroria... Olis ollu kiva nähä ne.
Ja pitää vielä tulla tänne nolosti mainostamaan omia figuja, että on jo valmis se mun crusader, mutta akku loppu kamerasta...:)
Ico
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ico »

Kiiltää vähäsen. toi viitta on kyllä hyvin blendattu, oisit voinut ehkä ihan vähän kirkkaammaksi sitä korostaa. Ja nuo metallit kaipaa vähän kans varjostuksia. Eipä muuta
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Tässäpä kirjoittelen mitä tulee mieleen:

Ensivaikutelma on kylmä... jokin lämmin väri olisi hyvä lisä figuun ;). Tietenkin jos olet aikonut tehä tosta sellasen realistisilla väreillä maalattu, niin mikään punainen tai muukaa ei sopisi tuohon. Mutta kuitenkin toi kaipaisi lisää värejä, vihreä ja öööhh... ruskea on vähän tylsä teema. Johonkin joku murrettu ruskea tai vaalean ruskeankeltanen voisi mennä tohon maanläheiseen teemaan.

Viittaan voisi lisätä highlighteja, liian tasasen värinen nytten. Tossa takakuvassa tullut heijastuma olisi sopiva tohon viittaan. Viitta on minun silmieni mukaan nyt highlightattu harmaalla ja vaaleemmalla vihreellä?

Metallit ovat kökköjä, rakeisia ja liian tasaset IMHO. Jotain radikaaliimpaa voisi pistää noihin metalleihin. Toi kupari vai mitä se nyt onkaan sekoittuu liian hyvin tohon ruskeaan. Kultaan päin tota olisi voinut pistää IMO.

Ruskeat ovat joissain kohti hyvin blendattu, mutta joissain kohti liian tasaset ja tummat. Tossa mahan kohdalla noi metallit ja ruskeat menee ihan sekasin, onkos siinä joku vyö vai mitä siinä oikein on?

Ihon on hyvää ja silmiin oot tossa saannut hyvä ratkaisun. Toimii ihan hyvin tossa. Hiukset ovat todella hienot :).

Beissi on hienosti toteutettu, jotain pientä kasvillisuutta olisi hyvä tohon lisätä.

Kaikinpuolin komeasti maalattu figu. Beissi oli hienon erilainen.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Kyllähän tuo melko nätti on. Pääosin blendit tasaisia ja sitä rataa. Metallit miekkoja lukuunottamatta suhteellisen tyylikkäitä, samoin takin weatherointi. Mutta tuo ruskea jättää mut aika kylmäksi, sitä vois elävöittää vaikka korostamalla sitä keltaiseen päin.

Eniten kuitenkin häiritsi nuo pohjamaalin reiät, jotka näkyvät eniten kuvassa kaksi, ne on helposti seuraaviin nappeihin korostettavissa malaamalla pojamaali erittäin huolellisesti, tarkoittaen sitä että tarkistat, ettei mistään kulmasta katsottaesa näy pohjamaalin läpi. Jos tiedät mitä tarkoitan.

Minusta sinulta on parempiakin näkynyt, mutta hienohan tuokin on.

P.S. Harmittaa jälkeenpäin hieman kun en tullut 'conissa juttelemaan sulle, vaika sut bongasinkin pariin otteeseen. Ens vuonna sitten. :)
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”