Joo, kyseessä oli Dark heavens sarjan female assasin, jotain vastaavaa. Heti kun näin figun, ilmestyi selvä kuva päähäni: Tumma, murrettu viitta, blondit hiukset lumibeissillä. Näin sen pitää olla. Pistin undercoattiin heti kun pääsin kotiin, ja eilisen maalasin sitten tätä vehettä, mielestäni hyvinkin onnistuneesti. Ihmettelen vain, miksiköhän parissa kuvassa figu näyttää kamalan sotkuiselta...? Olisinkohan sählännyt undercoatin kanssa? Nooh, itse olen todella tyytyväinen viittaan, ihoon ja hiuksiin. Mutta metallit eivät sitten näytä oikein miltään, valitettavasti. Ja jotenkin figu oli aika omituinen. Reidessä on metalliset suojukset, kun taas sääressä näyttää ensin, että siinä olisi samanlaiset suojukset (jatkuvat koristeen jälkeen) mutta sitten nilkasta alaspäin ne näyttävät saappailta. En alkanut enää leikkimään ja arvuuttelemaan, mitä niiden nyt pitäisi olla, joten häivyttelin metallin ruskeaan.
Tässä on siis minun ensimmäinen showcase figuni, elikkä tätä ei ol tarkoitettukaan pelikäyttöön. Reaperin Grim Reaper oli toinen jonka ostin kanssa vain maalattavaksi, sitä voitte hetkisen odotella.
Sivulta
Edestä (tämä kuva näyttää aika kamalalta... mistäköhän johtuu?)
Takaa
Kaikenlainen kommentti on suotavaa.