1) Varmistus: Kun sankarille ostetaan sotavaunu, se täytyy myös deployata vaunuun. Pitääkö paikkansa? Vai onko vaunu vain mahdollinen deployauspaikka sankarille jalan?
2) Jos sankari täytyy deployata chariotin kanssa, deployataanko vaunu erikseen vai vasta sankarien mukana?
Character + Chariot
Ensimmäiseen kyllä, characterin on pakko olla kärryssä.
Toiseen, kärrystä pyöri vajaa 20 sivuinen keskustelu joitain kuukausia sitten aiheesta onko chariot mount vai ei, siellä pohdittiin myös kyseistä kysymystä..sieltä löytää jos jaksaa etsiä. [itselläni on flunssa joten ei jaksa]
Edit: <b><a href="http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... riot+mount" target="new">Jaksoinpas</a></b>
Toiseen, kärrystä pyöri vajaa 20 sivuinen keskustelu joitain kuukausia sitten aiheesta onko chariot mount vai ei, siellä pohdittiin myös kyseistä kysymystä..sieltä löytää jos jaksaa etsiä. [itselläni on flunssa joten ei jaksa]
Edit: <b><a href="http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... riot+mount" target="new">Jaksoinpas</a></b>
Viimeksi muokannut Eraphion, Ti 27.07.2004 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eye is green.
Re: Character + Chariot
1) Kyllä, charrun saa chariotin oston jälkeen pois siitä vain tuhoamalla kärryn. WH ei tue unmounttaamistaKa'tala kirjoitti:1) Varmistus: Kun sankarille ostetaan sotavaunu, se täytyy myös deployata vaunuun. Pitääkö paikkansa? Vai onko vaunu vain mahdollinen deployauspaikka sankarille jalan?
2) Jos sankari täytyy deployata chariotin kanssa, deployataanko vaunu erikseen vai vasta sankarien mukana?
2) Epävarma muistikuva olisi että deployataan chariotteineen päivineen characterina... Niitä kun ei voi erikseen deployata, samoin kuin charru olisi vaikka jonkun monsterin selässä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"