"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Character + Chariot

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Ka'tala

Character + Chariot

Viesti Kirjoittaja Ka'tala »

1) Varmistus: Kun sankarille ostetaan sotavaunu, se täytyy myös deployata vaunuun. Pitääkö paikkansa? Vai onko vaunu vain mahdollinen deployauspaikka sankarille jalan?

2) Jos sankari täytyy deployata chariotin kanssa, deployataanko vaunu erikseen vai vasta sankarien mukana?
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Ensimmäiseen kyllä, characterin on pakko olla kärryssä.
Toiseen, kärrystä pyöri vajaa 20 sivuinen keskustelu joitain kuukausia sitten aiheesta onko chariot mount vai ei, siellä pohdittiin myös kyseistä kysymystä..sieltä löytää jos jaksaa etsiä. [itselläni on flunssa joten ei jaksa]
Edit: <b><a href="http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... riot+mount" target="new">Jaksoinpas</a></b>
Viimeksi muokannut Eraphion, Ti 27.07.2004 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eye is green.
Deetwo

Re: Character + Chariot

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ka'tala kirjoitti:1) Varmistus: Kun sankarille ostetaan sotavaunu, se täytyy myös deployata vaunuun. Pitääkö paikkansa? Vai onko vaunu vain mahdollinen deployauspaikka sankarille jalan?

2) Jos sankari täytyy deployata chariotin kanssa, deployataanko vaunu erikseen vai vasta sankarien mukana?
1) Kyllä, charrun saa chariotin oston jälkeen pois siitä vain tuhoamalla kärryn. WH ei tue unmounttaamista :)

2) Epävarma muistikuva olisi että deployataan chariotteineen päivineen characterina... Niitä kun ei voi erikseen deployata, samoin kuin charru olisi vaikka jonkun monsterin selässä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”