Kyllä tuon kaupunkien kaatumisen vaikka sielä olisi 100% defender win prosentti koska archaonin lauma on vissiin maailman pahin kaaos invaasio sitten pitkän ajan? Yksinkertaisesti naurettavaa, että suurin kaamos armeija sitten parin vuosisadan ei pääsisi parista pikku kylästä läpi

. Tottahan tuo on, että aikavarmasti suurin osa postauksista on kusetettuja ja vaikka kuinka ihanalta se kuulostaisikaan, että pelaajat saisivat itse vaikuttaa tarinan kulkuun on aika mahdoton ajatus sillä mitäs sitten kun pahikset menevät voittamaan? GW tekee näistä voitoista / häviöistä liian totaalisia. (Eli jos Chaos voittaa mitään ei jää jäljelle. Ja jos Hyvikset voittavat on kaaos invaasio ollut täysin turha ja maailma on turvassa parisataa vuotta taas. Tästä syystä kappanjoiden on pakko loppua tasatulokseen) Tai ainakaan itse en haluaisi pelata armeijalla jota ei tarinallisesti enään edes ole.
Ps:mjaahas se kellokin pompsahti puol neljään... vois tosiaan hommata parempaa tekemistä
SoC:issa on tietenkin omat suuret vikansa, mutta jos joku tahtoo todella uskoa siihen, että pystyvät vaikuttamaan asioihin niin siinäs uskovat ja pitääkö tämä nyt niin kauhean tosissaan ottaa? Ainakin itse koen erittäin mukavaksi piristykseksi ainaiseen normaaliin hammerin hakkaamiseen, kun tehdään uusia armeijalistoja, figuureja ja taustatarinaa. Ja toki kaiken tuon olisi voinut tehdä ilman SoC:in battle report touhua, mutta kyllä ainakin itse pidän ihan mukavana piristyksenä käydä ainavälillä naureskelemassa päivän fluffi annokselle ja fanaattisille puolustajille / hyökkääjille Gw:n boardilla