"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malakai Makaissons Goblin Hewer

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Gimgor

Malakai Makaissons Goblin Hewer

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Eli onkos kyseinen kone Dwarffien kone vai Örkkien kun sattui tälläinen juttu että olin Fantsun sivuilla niin törmäsin tähän ja tämä oli Örkkien kone.
Tahtoo selitystä kääpiöitä Goblineiden puolella?
Müran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Müran »

Se on Storm of Chaos kampanjan myötä ilmestynyt uusi sotakone kääpiöille. Täällä lisää aiheesta.
"Professional Blowjobs Since 1999"

"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Kiitos täytyy ilmottaa Fantsulle että niiden listalla on VIRHE
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Muran kirjoitti:Se on Storm of Chaos kampanjan myötä ilmestynyt uusi sotakone kääpiöille.
...ja Empirelle.
it is apparent the intent has been revealed
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Ja Kisleveille... mut niist en oo ihan varma.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Kauppias kirjoitti:Ja Kisleveille... mut niist en oo ihan varma.
Ei. Hewer on RoR. Kisleviiteillä ei ole optiota palkata DoWeja tai RoReja. Contingenttisäännön kautta hewerin ja kisleviittejä saa samaan Empire-armeijaan, mutta puhdas kisleviläinen pulk ei taida palkata epäilyttäviä ulkomaalaisia.
it is apparent the intent has been revealed
Timo 94

Re: Malakai Makaissons Goblin Hewer

Viesti Kirjoittaja Timo 94 »

No nostan nyt tämän vanhan ainheen ylös koska haluaisin tietää missä näkee laitteen statsit kun ei armybookista löydy ja härveli kiinnostaa minua ja onko se pisteidensä arvoinen.
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Jaahas, tämä on siis ensimmäinen viestisi sotavasarassa, ja yli neljä vuotta vanhan ketjun päätit nostaa ylös. Tässä on nyt "peikkoilun" makua, varsinkin kun kysymykseesi löytyy vastaus jo tuolta ylempää, Storm of Chaos -listalta tämä sotakone on tullut.
Timo 94

Viesti Kirjoittaja Timo 94 »

^^
No tämä itse asiassa ei ole täällä ensimmäinen viestini minulla on toinen käyttäjä täällä mutta kun lopetin hammerit vähäksiaikaa enkä enää käynyt täällä unohdin käyttäjäni ja kyllä minulla kävi mielessä että teen uuden ketjun mutta en jaksanut ruveta sitä tänne tekemään kun ajatteelin että tuskin yhden kysymyksen takia kannattaa tehdä uutta keskustelua ja löytyykö tuolta listalta tälle myös statsit ja mistä niitä saa myydäänkö ihan kaupoissa missä hammereitakin.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hewerin säännöt löytyy GW:n sivuilta (Slayer Army of Karak Kadrin Army List). Figu on lakkautettu, mutta sitä löytää edelleen useista alan liikkeistä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”