Malakai Makaissons Goblin Hewer
Malakai Makaissons Goblin Hewer
Eli onkos kyseinen kone Dwarffien kone vai Örkkien kun sattui tälläinen juttu että olin Fantsun sivuilla niin törmäsin tähän ja tämä oli Örkkien kone.
Tahtoo selitystä kääpiöitä Goblineiden puolella?
Tahtoo selitystä kääpiöitä Goblineiden puolella?
Se on Storm of Chaos kampanjan myötä ilmestynyt uusi sotakone kääpiöille. Täällä lisää aiheesta.
"Professional Blowjobs Since 1999"
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Ei. Hewer on RoR. Kisleviiteillä ei ole optiota palkata DoWeja tai RoReja. Contingenttisäännön kautta hewerin ja kisleviittejä saa samaan Empire-armeijaan, mutta puhdas kisleviläinen pulk ei taida palkata epäilyttäviä ulkomaalaisia.Kauppias kirjoitti:Ja Kisleveille... mut niist en oo ihan varma.
it is apparent the intent has been revealed
Re: Malakai Makaissons Goblin Hewer
No nostan nyt tämän vanhan ainheen ylös koska haluaisin tietää missä näkee laitteen statsit kun ei armybookista löydy ja härveli kiinnostaa minua ja onko se pisteidensä arvoinen.
-
Mithrandir
Jaahas, tämä on siis ensimmäinen viestisi sotavasarassa, ja yli neljä vuotta vanhan ketjun päätit nostaa ylös. Tässä on nyt "peikkoilun" makua, varsinkin kun kysymykseesi löytyy vastaus jo tuolta ylempää, Storm of Chaos -listalta tämä sotakone on tullut.
^^
No tämä itse asiassa ei ole täällä ensimmäinen viestini minulla on toinen käyttäjä täällä mutta kun lopetin hammerit vähäksiaikaa enkä enää käynyt täällä unohdin käyttäjäni ja kyllä minulla kävi mielessä että teen uuden ketjun mutta en jaksanut ruveta sitä tänne tekemään kun ajatteelin että tuskin yhden kysymyksen takia kannattaa tehdä uutta keskustelua ja löytyykö tuolta listalta tälle myös statsit ja mistä niitä saa myydäänkö ihan kaupoissa missä hammereitakin.
No tämä itse asiassa ei ole täällä ensimmäinen viestini minulla on toinen käyttäjä täällä mutta kun lopetin hammerit vähäksiaikaa enkä enää käynyt täällä unohdin käyttäjäni ja kyllä minulla kävi mielessä että teen uuden ketjun mutta en jaksanut ruveta sitä tänne tekemään kun ajatteelin että tuskin yhden kysymyksen takia kannattaa tehdä uutta keskustelua ja löytyykö tuolta listalta tälle myös statsit ja mistä niitä saa myydäänkö ihan kaupoissa missä hammereitakin.
Hewerin säännöt löytyy GW:n sivuilta (Slayer Army of Karak Kadrin Army List). Figu on lakkautettu, mutta sitä löytää edelleen useista alan liikkeistä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."