Mitä mieltä "clip together" -figuista?
-
tazallmighty
Mitä mieltä "clip together" -figuista?
...olette noista uusista figuista, kun uutta wd:tä selatessani huomasin "clip together" sanaset ja sehän meinaa sitä että uudet figut napsautellaan yhteen, joka ei kuullemma salli hirveästi eri asentoja(figuille...).
[MODEDIT]Otsikon olisi syytä kuvata threadin sisältöä. Hyvä otsikko ei synny niin, että oleellinen osa lausseesta korvataan kolmella pisteellä. -VC
[MODEDIT]Otsikon olisi syytä kuvata threadin sisältöä. Hyvä otsikko ei synny niin, että oleellinen osa lausseesta korvataan kolmella pisteellä. -VC
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
-
Stenvall
-
tazallmighty
On GW:ltä väitetty että 40K napsufigut ovat vain ja ainoastaan aloituspakettiin... Muut pysyvät sellaisinaan. Kannattaa tosin muistaa että nyt on kyseessä epämääräinen nettilähde!! 
WHFB:ssä varmaan yleisempiä koska perusjampoilla muutenkin huonommat kasausmahdollisuudet, onhan niiden vielä mahduttava niille tarjottimille.
WHFB:ssä varmaan yleisempiä koska perusjampoilla muutenkin huonommat kasausmahdollisuudet, onhan niiden vielä mahduttava niille tarjottimille.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
-
Pohjaan palanut
Minä en ainakaan haluaisi aloittaa harrasusta clip together figuilla.
siinnä menee oikea tunnelma, liiman tuoksu ja asennon vapaus mikä alussa oli minulle niin tärkeä
siinnä menee oikea tunnelma, liiman tuoksu ja asennon vapaus mikä alussa oli minulle niin tärkeä
Kuukausi maksuton MMORPG!!
http://www.roma-victor.com
http://www.roma-victor.com
Mutta useat n. 8-10 ikävuoden kohdalla olevista henkilöistä, joille nämä on suunnatu, eivät varmasti tykkäisi tästä alkuun niin paljoa. GW:n tarkoituksena on saada aloitusboksiin mahdollisimman helposti koottavat figut, jotta uudet ja nuoret pelaajat saavat ne nopeasti kokoon ja pääsevät pelailemaan GW:n Games Nighteihin tai vastaaviin. Näiden kautta pelaajille markkinoidaan lisää uusia, hienoja ja ihmeellisä miniatyyrejä ja vanhemmat maksavat, jotta mukula on tyytyväinen.VD kirjoitti:Olen Pohjaan palaneen kanssa samoilla linjoilla. Oli se ainakin minusta hienoa päättää itse
siitä missä asennoissa ne ukkelit olivat.
-
Vastalääke
-
tazallmighty
niin. Olen itse myös pohjaan palaneen ja VD:n kanssa samaa mieltä pidän nimittäin itsekkin konvertoimisesta, vaikka itse kerään necroneita ja en niitä konvertoi, mutta satun omistamaan suht ison bits boxin ja olen huomannut että vanhojen örkkien(40k) konvertoiminen on hauskaa ja joskus innostun maalamaan vaikka sen big shootan tai jonkun muun aseen (mutta big shoota on paras konvertoitava ja maalattava.) showcase tasolle.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
-
Arthur_McGuire
Mielestäni pelejä ei edes pitäisi kaupitella alle 15-vuotiaille, koska tiedän ihan liikaa porukkaa, joka on ostanut esim 40k:n 12-vuotiaana, koonnut mallit ja maalannut ne (yhdellä värillä ja liian paksuilla kerroksilla), ei ole ymmärtänyt manuaalista sanaakaan, heittänyt pelin kaappiin pölyttymään, todennut "paskan möivät" ja on huonon kokemuksen takia samaa mieltä vieläkin...Maedhros kirjoitti:Mutta useat n. 8-10 ikävuoden kohdalla olevista henkilöistä, joille nämä on suunnatu, eivät varmasti tykkäisi tästä alkuun niin paljoa. GW:n tarkoituksena on saada aloitusboksiin mahdollisimman helposti koottavat figut, jotta uudet ja nuoret pelaajat saavat ne nopeasti kokoon ja pääsevät pelailemaan GW:n Games Nighteihin tai vastaaviin. Näiden kautta pelaajille markkinoidaan lisää uusia, hienoja ja ihmeellisä miniatyyrejä ja vanhemmat maksavat, jotta mukula on tyytyväinen.VD kirjoitti:Olen Pohjaan palaneen kanssa samoilla linjoilla. Oli se ainakin minusta hienoa päättää itse
siitä missä asennoissa ne ukkelit olivat.
"Nyt loppuu tutoriaali!"
-
Guardsman92
- Viesti:
Niin mää oon 12 ja ymmärrän sääntökirjasta ihan hyvin(1-10 sanaa pitää kattoo arviolta sanakirjasta per aukeema ja enkun numero on 9) Mulla oli vähän toi tunne 10 vanhana, kun en oppi sääntöjä yhtään(syynä en osannu englantii), mutta se ajatus hälveni elglannin taidon karttuessa ja alotin uudelleen.Mielestäni pelejä ei edes pitäisi kaupitella alle 15-vuotiaille, koska tiedän ihan liikaa porukkaa, joka on ostanut esim 40k:n 12-vuotiaana, koonnut mallit ja maalannut ne (yhdellä värillä ja liian paksuilla kerroksilla), ei ole ymmärtänyt manuaalista sanaakaan, heittänyt pelin kaappiin pölyttymään, todennut "paskan möivät" ja on huonon kokemuksen takia samaa mieltä vieläkin...
Viimeksi muokannut Guardsman92, Ke 04.08.2004 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Arthur_McGuire
No hyvä. Pelkäsin jo pahinta.VD kirjoitti:Ei, siis tämähän on lähtöisin siitä, että 40k:n alotus laatikossa tulee muutama clip together nappi. Ja siis fabassahan seuraava suuntaus olisi all-plastic.Commodore Ironside kirjoitti: Onko nyt oikeasti tilanne se että KAIKISTA 40K-figuista tulee clippejä? Jos on, niin onko FB:ssä tilanne sama?
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?