"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä mieltä "clip together" -figuista?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
tazallmighty

Mitä mieltä "clip together" -figuista?

Viesti Kirjoittaja tazallmighty »

...olette noista uusista figuista, kun uutta wd:tä selatessani huomasin "clip together" sanaset ja sehän meinaa sitä että uudet figut napsautellaan yhteen, joka ei kuullemma salli hirveästi eri asentoja(figuille...).

[MODEDIT]Otsikon olisi syytä kuvata threadin sisältöä. Hyvä otsikko ei synny niin, että oleellinen osa lausseesta korvataan kolmella pisteellä. -VC
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Taitavatpa olla vain aloituspakkauksessa niitä. Onhan sitä ihmetelty ja kummasteltu, mutta LotR-figutkin on isoksi osaksi sellaisia, samoin kuin FB:ssä osa Empiren ja örkkien perustyypeistä. Tämä on taas niitä keinoja millä houkutellaan lisää pelaajia. Konverttausta vaan pitää lisätä.
tazallmighty

eli kunhan uudet pakkaukset ilmestyvät (jos semmoisia tulee) niissä olisi ihan perustyylin kasaus urakka.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

On GW:ltä väitetty että 40K napsufigut ovat vain ja ainoastaan aloituspakettiin... Muut pysyvät sellaisinaan. Kannattaa tosin muistaa että nyt on kyseessä epämääräinen nettilähde!! ;)

WHFB:ssä varmaan yleisempiä koska perusjampoilla muutenkin huonommat kasausmahdollisuudet, onhan niiden vielä mahduttava niille tarjottimille.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Clip together figut on hyviä niin pitkään kun ne pysyvät niissä alotus pakkauksissa.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Pohjaan palanut

Viesti Kirjoittaja Pohjaan palanut »

Minä en ainakaan haluaisi aloittaa harrasusta clip together figuilla.

siinnä menee oikea tunnelma, liiman tuoksu ja asennon vapaus mikä alussa oli minulle niin tärkeä
Kuukausi maksuton MMORPG!!
http://www.roma-victor.com
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Olen Pohjaan palaneen kanssa samoilla linjoilla. Oli se ainakin minusta hienoa päättää itse
siitä missä asennoissa ne ukkelit olivat. Nykään sillä ei niin ole väliä ( ihan kuin WE pelaajana olisikaan mahiksia asennoista, 15 vuotta ja figut yhä samanlaisia :D )
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

VD kirjoitti:Olen Pohjaan palaneen kanssa samoilla linjoilla. Oli se ainakin minusta hienoa päättää itse
siitä missä asennoissa ne ukkelit olivat.
Mutta useat n. 8-10 ikävuoden kohdalla olevista henkilöistä, joille nämä on suunnatu, eivät varmasti tykkäisi tästä alkuun niin paljoa. GW:n tarkoituksena on saada aloitusboksiin mahdollisimman helposti koottavat figut, jotta uudet ja nuoret pelaajat saavat ne nopeasti kokoon ja pääsevät pelailemaan GW:n Games Nighteihin tai vastaaviin. Näiden kautta pelaajille markkinoidaan lisää uusia, hienoja ja ihmeellisä miniatyyrejä ja vanhemmat maksavat, jotta mukula on tyytyväinen.
Vastalääke

Viesti Kirjoittaja Vastalääke »

no voihan niita aina konversoida ja onhan ne aika tylyja kun ne saa vaan pariin asentoon eikä nekään kovin kummallisia
Entinen Barska
tazallmighty

niin. Olen itse myös pohjaan palaneen ja VD:n kanssa samaa mieltä pidän nimittäin itsekkin konvertoimisesta, vaikka itse kerään necroneita ja en niitä konvertoi, mutta satun omistamaan suht ison bits boxin ja olen huomannut että vanhojen örkkien(40k) konvertoiminen on hauskaa ja joskus innostun maalamaan vaikka sen big shootan tai jonkun muun aseen (mutta big shoota on paras konvertoitava ja maalattava.) showcase tasolle.
Arthur_McGuire

Viesti Kirjoittaja Arthur_McGuire »

Maedhros kirjoitti:
VD kirjoitti:Olen Pohjaan palaneen kanssa samoilla linjoilla. Oli se ainakin minusta hienoa päättää itse
siitä missä asennoissa ne ukkelit olivat.
Mutta useat n. 8-10 ikävuoden kohdalla olevista henkilöistä, joille nämä on suunnatu, eivät varmasti tykkäisi tästä alkuun niin paljoa. GW:n tarkoituksena on saada aloitusboksiin mahdollisimman helposti koottavat figut, jotta uudet ja nuoret pelaajat saavat ne nopeasti kokoon ja pääsevät pelailemaan GW:n Games Nighteihin tai vastaaviin. Näiden kautta pelaajille markkinoidaan lisää uusia, hienoja ja ihmeellisä miniatyyrejä ja vanhemmat maksavat, jotta mukula on tyytyväinen.
Mielestäni pelejä ei edes pitäisi kaupitella alle 15-vuotiaille, koska tiedän ihan liikaa porukkaa, joka on ostanut esim 40k:n 12-vuotiaana, koonnut mallit ja maalannut ne (yhdellä värillä ja liian paksuilla kerroksilla), ei ole ymmärtänyt manuaalista sanaakaan, heittänyt pelin kaappiin pölyttymään, todennut "paskan möivät" ja on huonon kokemuksen takia samaa mieltä vieläkin...
"Nyt loppuu tutoriaali!"
Herby

Viesti Kirjoittaja Herby »

Ainaski S.M:n uudet terminaattorit ovat tuota samaa, napsuta ja maalaa, kamaa. =( Koskakohan tulee valmiiksi maalattuja figuja?
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

No huh huh, älä nyt sentään rumia puhu Herby :).

Onko nyt oikeasti tilanne se että KAIKISTA 40K-figuista tulee clippejä? Jos on, niin onko FB:ssä tilanne sama?
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Herby

Viesti Kirjoittaja Herby »

Se oli vaan pahasammakko joka loikkasi suustani.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Commodore Ironside kirjoitti: Onko nyt oikeasti tilanne se että KAIKISTA 40K-figuista tulee clippejä? Jos on, niin onko FB:ssä tilanne sama?
Ei, siis tämähän on lähtöisin siitä, että 40k:n alotus laatikossa tulee muutama clip together nappi. Ja siis fabassahan seuraava suuntaus olisi all-plastic.
Guardsman92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman92 »

Mielestäni pelejä ei edes pitäisi kaupitella alle 15-vuotiaille, koska tiedän ihan liikaa porukkaa, joka on ostanut esim 40k:n 12-vuotiaana, koonnut mallit ja maalannut ne (yhdellä värillä ja liian paksuilla kerroksilla), ei ole ymmärtänyt manuaalista sanaakaan, heittänyt pelin kaappiin pölyttymään, todennut "paskan möivät" ja on huonon kokemuksen takia samaa mieltä vieläkin...
Niin mää oon 12 ja ymmärrän sääntökirjasta ihan hyvin(1-10 sanaa pitää kattoo arviolta sanakirjasta per aukeema ja enkun numero on 9) Mulla oli vähän toi tunne 10 vanhana, kun en oppi sääntöjä yhtään(syynä en osannu englantii), mutta se ajatus hälveni elglannin taidon karttuessa ja alotin uudelleen.
Viimeksi muokannut Guardsman92, Ke 04.08.2004 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arthur_McGuire

Viesti Kirjoittaja Arthur_McGuire »

Hyvä, että osaat, mutta tunnen kuitenkin liikaa niitä, jotka eivät...
"Nyt loppuu tutoriaali!"
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

VD kirjoitti:
Commodore Ironside kirjoitti: Onko nyt oikeasti tilanne se että KAIKISTA 40K-figuista tulee clippejä? Jos on, niin onko FB:ssä tilanne sama?
Ei, siis tämähän on lähtöisin siitä, että 40k:n alotus laatikossa tulee muutama clip together nappi. Ja siis fabassahan seuraava suuntaus olisi all-plastic.
No hyvä. Pelkäsin jo pahinta.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”