"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rhino ja petturit = open topped?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Battousai

Rhino ja petturit = open topped?

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Codex: Chaos Space Marines s.25 kirjoitti: The Rhino has a large hatch in its hull roof which can be used by up to two passengers as a fire point. This does not leave the Rhino open-topped as it´s passengers wear power armour
Voinko siis ampua pettureilla (vertaa IG solttuihin) kattoluukusta? Ja lasketaanko Rhino silloin open-toppediksi?
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

vastaus molempiin kysymyksiin kuuluu kyllä.
Deetwo

Re: Rhino ja petturit = open topped?

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Plague Zombie kirjoitti:
Codex: Chaos Space Marines s.25 kirjoitti: The Rhino has a large hatch in its hull roof which can be used by up to two passengers as a fire point. This does not leave the Rhino open-topped as it´s passengers wear power armour
Voinko siis ampua pettureilla (vertaa IG solttuihin) kattoluukusta? Ja lasketaanko Rhino silloin open-toppediksi?
Kyllä ja kyllä osittain, se lasketaan open-toppediksi vain vihollisen ampumista varten jos sieltä joku alle 3+ panssaroitu ampuu ulos.
Viimeksi muokannut Deetwo, To 29.07.2004 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Selevä, jos muilla ei ole sanomista, tämän voi varmaan sulkea.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Vielä yksi kysymys ennen kuin lukko heiluu...

Jos Traitor squadi saa Rhinon, ja heihin joinaa Chaos Space Marine Champion joka tahtoo ehdottomasti ampua ulos kattoluukusta, niin onko Rhino Open Topped?! Entäs jos sama uniti on Chimerassa? Codex IG:ssa sanotaa että Chimera on open topped jos sisältä ampuu, mutta niillähän ei olekaan mahd. saada power armour (tai ylenssäkään 3+ save). Onko sekin open topped kun sieltä ampuu Power armour mies?
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

on. kysymys ei ole siitä kuka ampuu, vaan siitä kuinka hyvin suojattuja matkustajat ovat. Ja miksi sitten matkustajien varustetaso vaikuttaa siihen miten helposti ajoneuvot tuhoutuvat? kysykää GW:ltä.

ja chimerastahan saa ampua niillä runkoon kiinnitetyillä lasguneilla ilman, että siitä tulee open topped.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Techpriestillä on power armor.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Nevermind. :/
Viimeksi muokannut Deetwo, Pe 30.07.2004 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Jos en nyt vallan väärin muista, niin CA:n transport vehicle säännöissä sanotaan, että kaikilla kyytiläisillä pitää olla power armor, jottei vehicleä laskettaisi avokattoiseksi, kun joku ampuu ulos.

EDIT: Deetwo, jollekulle sattuu vielä 'eadbang, kun hän yrittää selvittää mitä tässä threadissä tapahtuu ;) .
Viimeksi muokannut Amazing Slug, La 31.07.2004 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Joo, kaikilla kyytiläisillä pitää olla power armour tai parempi, että auto ei olisi open-topped.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”