Voinko siis ampua pettureilla (vertaa IG solttuihin) kattoluukusta? Ja lasketaanko Rhino silloin open-toppediksi?Codex: Chaos Space Marines s.25 kirjoitti: The Rhino has a large hatch in its hull roof which can be used by up to two passengers as a fire point. This does not leave the Rhino open-topped as it´s passengers wear power armour
Rhino ja petturit = open topped?
Rhino ja petturit = open topped?
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Re: Rhino ja petturit = open topped?
Kyllä ja kyllä osittain, se lasketaan open-toppediksi vain vihollisen ampumista varten jos sieltä joku alle 3+ panssaroitu ampuu ulos.Plague Zombie kirjoitti:Voinko siis ampua pettureilla (vertaa IG solttuihin) kattoluukusta? Ja lasketaanko Rhino silloin open-toppediksi?Codex: Chaos Space Marines s.25 kirjoitti: The Rhino has a large hatch in its hull roof which can be used by up to two passengers as a fire point. This does not leave the Rhino open-topped as it´s passengers wear power armour
Viimeksi muokannut Deetwo, To 29.07.2004 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vielä yksi kysymys ennen kuin lukko heiluu...
Jos Traitor squadi saa Rhinon, ja heihin joinaa Chaos Space Marine Champion joka tahtoo ehdottomasti ampua ulos kattoluukusta, niin onko Rhino Open Topped?! Entäs jos sama uniti on Chimerassa? Codex IG:ssa sanotaa että Chimera on open topped jos sisältä ampuu, mutta niillähän ei olekaan mahd. saada power armour (tai ylenssäkään 3+ save). Onko sekin open topped kun sieltä ampuu Power armour mies?
Jos Traitor squadi saa Rhinon, ja heihin joinaa Chaos Space Marine Champion joka tahtoo ehdottomasti ampua ulos kattoluukusta, niin onko Rhino Open Topped?! Entäs jos sama uniti on Chimerassa? Codex IG:ssa sanotaa että Chimera on open topped jos sisältä ampuu, mutta niillähän ei olekaan mahd. saada power armour (tai ylenssäkään 3+ save). Onko sekin open topped kun sieltä ampuu Power armour mies?
on. kysymys ei ole siitä kuka ampuu, vaan siitä kuinka hyvin suojattuja matkustajat ovat. Ja miksi sitten matkustajien varustetaso vaikuttaa siihen miten helposti ajoneuvot tuhoutuvat? kysykää GW:ltä.
ja chimerastahan saa ampua niillä runkoon kiinnitetyillä lasguneilla ilman, että siitä tulee open topped.
ja chimerastahan saa ampua niillä runkoon kiinnitetyillä lasguneilla ilman, että siitä tulee open topped.
- Amazing Slug
Nevermind. :/
Viimeksi muokannut Deetwo, Pe 30.07.2004 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
- Amazing Slug
Jos en nyt vallan väärin muista, niin CA:n transport vehicle säännöissä sanotaan, että kaikilla kyytiläisillä pitää olla power armor, jottei vehicleä laskettaisi avokattoiseksi, kun joku ampuu ulos.
EDIT: Deetwo, jollekulle sattuu vielä 'eadbang, kun hän yrittää selvittää mitä tässä threadissä tapahtuu
.
EDIT: Deetwo, jollekulle sattuu vielä 'eadbang, kun hän yrittää selvittää mitä tässä threadissä tapahtuu
Viimeksi muokannut Amazing Slug, La 31.07.2004 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja