"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dain´s Khazâd Guard and Balins Dwarfs

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

juu tehdään niin...onko toi teidän mielestä hyvä tai huono ja jos teilä on jotain taktikoita niin otan mieleläni niitäkin vastaan...
hmm... on se.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Ei aivan vielä. Kuinka monen tyypin uskotte pääsevään closikseen Sentinelien kanssa, jos esim. 25 kutia tulee vuorossa ja välissä on lähemmäksi 30 muuta tyyppiä. Itse en pidä tätä määrää kovinkaan suurena, vaikka kuka tulisi (lukuunottamatta rinkulalla leikkivää Sauronia...).
Alberth

nå joo...olet oikeassa...mutta kyllä Sentinelellä on heikoutensa...mutta nyt vaan ei tuu mitän mieleen...

Abeedit: en tule vastamaan viesteihin nyt tällä viikolla...olen mökkillä että palataan asiaan viikon päästä
hmm... on se.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Maedhros kirjoitti:Ei aivan vielä. Kuinka monen tyypin uskotte pääsevään closikseen Sentinelien kanssa, jos esim. 25 kutia tulee vuorossa ja välissä on lähemmäksi 30 muuta tyyppiä. Itse en pidä tätä määrää kovinkaan suurena, vaikka kuka tulisi (lukuunottamatta rinkulalla leikkivää Sauronia...).
Samaahan minä sanoin muutama viestiä sitten.
Lalalaa
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Valtsu kirjoitti:Samaahan minä sanoin muutama viestiä sitten.
Pitäisikö Sotussa lukea enemmänkin kuin edellinen viesti? Ei todellakaan, ei se ole tarkoitus. Tosimies vastaa ja hoitaa lukemisen ja muun jälkikäteen.

Näen jo Grondin ryntäävän tänne esittämään vastaväitteensä, kun Kapteenikaan ei 'Conilta ja BB:ltä varmaan ehdi. Vai onkos Grondikin 'Conissa?
Alberth

tietäkö joku jos noita Sentineleitä tulee figuiksi joskus....
hmm... on se.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Jos tulevat niin varmaan tulevat Mirkwood lisäosassa. Ei vielä ole tarkempia tietoja varmaan kenelläkään.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Niin, ja mikseivät tulisi, kun ne kerta on tehtykin. Joskin joitain muutoksia saattaa tulla. Tuskin muistavat itsekään muinaisia "WD-versioita".
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Alberth

eli:

Mirkwood Sentinel (wood Elf) Points Value: 20

Mirkwood Sentinel
F S D A W C
6/3+ 3 3 1 1 5

Wargear
Sentinels carry an Elf bow, a dagger and wearr Elven Cloaks

Special Rules
Expert Shot*
Stealth*

*en jaksa kirjoitaa kaikea...:D
hmm... on se.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Alberth kirjoitti: *en jaksa kirjoitaa kaikea...:D
Etkä saisi kirjoittaa enempää. Nuokin on GW:n painattamaa tavaraa ja tekijänoikeuslain tukemia. Enkä nyt keksi miksi nämä tähän heitit?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Alberth

LAndE kirjoitti:
Alberth kirjoitti: *en jaksa kirjoitaa kaikea...:D
Etkä saisi kirjoittaa enempää. Nuokin on GW:n painattamaa tavaraa ja tekijänoikeuslain tukemia. Enkä nyt keksi miksi nämä tähän heitit?
aha nå sitten...
eikun mää aatelin jos joku haluaisi tietää minkälaisia noi on...ehkä kaikilla ei oo WD...;)
hmm... on se.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”